پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 28 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

از مؤسسه تصویربرداری پزشکی انصاری در لار چه می دانید؟!+عکس

میلاد لارستان: مدیرعامل مؤسسه تصویربرداری انصاری لارستان، گفت: در حال حاضر دستگاه ماموگرافی که در نوع خود کم نظیر و در کل ایران فقط ۱۰ دستگاه نصب شده و دستگاه opg یا عکس دندان، فک و صورت، نصب و راه اندازی شده و آماده ارائه خدمات به شهروندان و شهرستانهای همجوار است.

مدیرعامل مؤسسه تصویربرداری انصاری لارستان، گفت: در حال حاضر دستگاه ماموگرافی که در نوع خود کم نظیر و در کل ایران فقط ۱۰ دستگاه نصب شده و دستگاه opg یا عکس دندان، فک و صورت، نصب و راه اندازی شده و آماده ارائه خدمات به شهروندان و شهرستانهای همجوار است.

محمد رضاپور در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه اجرای احداث پروژه مؤسسه تصویربرداری انصاری از ابتدای سال ۱۳۹۳ با مشاوره بنیاد نیک اندیشان هاشمی توسط نمایندگان خیر آقایان انصاری و عطائی آغاز شد، اظهار داشت: این پروژه با هزینه ای بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال با زیربنای ۷۷۰ متر مربع ساخته شده است.

   bimar 04

وی با بیان اینکه تاکنون بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برای این مرکز تجهیزات خریداری شده است، افزود: شروع فعالیت رسمی مؤسسه پس از طی تمامی مراحل قانون و اخذ مجوزهای لازم از جمله سازمان انرژی اتمی از ابتدای سال ۱۳۹۵ بوده است.

bimar 01

مدیرعامل مؤسسه تصویربرداری انصاری لارستان در تشریح خدمات این مرکز، تصریح کرد: در کنار خدمات رادیوگرافی (تصویربرداری) با همکاری دانشکده علوم پزشکی لارستان، کلنیک غربالگری بیماری های سینه در محل مؤسسه مستقر شده که در حال حاضر بالغ بر ۱۴ هزار نفر با نظارت دکتر طالعی تحت پوشش قرار داده است.

bimar 02

وی با ابراز خرسندی از میزان فضای فیزیکی و قابلیت استقرار ۵ دستگاه در مؤسسه تصویربرداری انصاری لارستان، ادامه داد: در حال حاضر دستگاه ماموگرافی که در نوع خود کم نظیر و در کل ایران فقط ۱۰ دستگاه نصب شده و دستگاه opg یا عکس دندان، فک و صورت، نصب و راه اندازی شده و آماده ارائه خدمات به شهروندان و شهرستانهای همجوار است.

bimar 03

رضاپور بیان کرد: دستگاه رادیولوژی و سونوگرافی از جمله تجهیزات مورد نیاز مؤسسه تصویربرداری انصاری است که براساس رایزنی و موافقت خیر محترم در فاز بعدی خریداری و نصب خواهد شد.

وی ادامه داد: دستگاه ماموگرافی مورد استفاده در مؤسسه از پیشرفته ترین، کم خطرترین، حساسیت و دقت بالا و همچنین میزان اشعه کم است به طوری که اپراتور در محل استقرار دستگاه اقدام به عکسبرداری می کند و نیازی به خروج از اتاق همانند سایر دستگاههای آنالوگ و قدیمی نیست.

bimar 05

مدیرعامل مؤسسه تصویربرداری انصاری لارستان درخصوص نحوه و میزان تعرفه هزینه های دریافتی در این مرکز، گفت: تعرفه های ارائه تمامی خدمت در مؤسسه تصویربرداری انصاری لارستان براساس تعرفه های مصوب قانونی است اما با عنایت به نیت خیر بزرگوار مبنی بر حمایت از مراجعه کنندگان و خدمات گیرندگان بالغ بر ۵۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

وی از شهروندان و پزشکان متخصص خواست نسبت به معرفی بیماران جهت انجام ماموگرافی و دندان پزشکی دعوت کرد.

رضاپور در پایان از دکتر طالعی به جهت حضور دوره ای و بی مزد و منت با طی مسیر از شیراز به لار و ویزیت بیش از ۱۵۰ بیمار سرطانی در مؤسسه تصویربرداری انصاری لارستان تشکر و قدردانی کرد و یادآور شد: اگر این همت و از خودگذشتگی این پزشک لارستانی نبود، تمامی این بیماران که در برخی موارد وضعیت حاد جسمانی دارند، می بایست برای درمان با صرف هزینه زیاد و پیمودن راه طولانی و پرخطر به درمانگاه مطهری شیراز مراجعه می کردند.

bimar 06

وی همچنین از دکتر محمدعلی عطائی که به صورت کاملاً رایگان مسئولیت فنی مؤسسه تصویربرداری انصاری لارستان را پذیرفته و همه روزه نسبت به اعلام و ارائه گزارش ماموگرافی اقدام می کند، تقدیر و تشکر کرد.

مدیرعامل مؤسسه تصویربرداری انصاری لارستان، تصریح کرد: می بایست از هیئت مدیره و مدیرعامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان که با هدایت سرمایه های ارزشمند خیرین برای رفع نیازها و کمبودهای شهرستان به ویژه در ایجاد و تجهیز این مرکز هدایت می کنند، تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است؛ مؤسسه تصویربرداری انصاری پزشکی انصاری در لار، شهرقدیم، خیابان مدرس جنوبی، خیابان حاج غفوری، قبل از دفتر اصناف واقع شده است.

میلاد لارستان از طرف شهروندان از دکتر طالعی در لارستان و ارائه خدمات پزشکی به همشهریان با توجه به طی مسیر طولانی شیراز به لار و همچنین مشغله شدید کاری تقدیر و تشکر دارد.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۴:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “از مؤسسه تصویربرداری پزشکی انصاری در لار چه می دانید؟!+عکس”

  1. محقق: گفت:

    خدا خیرتان بدهد
    پاینده باشید اجرکم عندالله

  2. ناشناس گفت:

    با عرض سلام و تشکر از خیرین بزرگواری که در ساخت و فراهم نمودن تجهیزات مؤسسه تصویربرداری پزشکی انصاری تلاش کرده اند خواهش میکنم نسبت به تهیه امکانات آندوسکوپی و کولونسکوپی دراین مؤسسه اقدام بفرمایند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین