چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 49 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

كارخانه سيمان لارستان و قول‌هاي سنواتي

به گزارش میلاد لارستان؛ شركت سيمان لارستان كه بناي آن در سال ۱۳۶۹ نهاده شده و تأسيسات آن در سالهاي ۸۲ و ۸۳   نصب و در سال ۸۵ به راه…

سرانجام کارخانه سیمان لارستانبه گزارش میلاد لارستان؛ شركت سيمان لارستان كه بناي آن در سال ۱۳۶۹ نهاده شده و تأسيسات آن در سالهاي ۸۲ و ۸۳   نصب و در سال ۸۵ به راه افتاده و حدود ۹ سال است كه سيمان توليد مي‌نمايد، مدتي به توليد سيمان خاكستري  و اكنون به توليد سيمان سفيد مي‌پردازد.

بنا به گفته مسئولان  شركت، اين سيمان‌ها صادر هم مي‌شود اما عملاً نه از توسعه خبري است و نه از سود سهام اثري.

آقايي مي‌گفت دهها سال قبل من  و برادرم از كشورهاي حاشيه خليج فارس برگشتيم و مبالغي وجه كه در آن سالها كار كرده بوديم به لارستان آورديم برادرم با همين وجه در شيراز خانه‌اي  خريد و من گفتم  براي توسعه شهرم سهام شركت سيمان مي‌خرم.

خانه‌اي كه او خريد اكنون بيش از ۵۰۰ ميليون تومان ارزش دارد اما وجهي كه من دادم يك ريال سود نداشته و معلوم نيست چه ارزش افزوده‌اي پيدا كرده باشد.

ديگري مي‌گفت  سيمان لامرد بعد از ما شروع كرده الان بهتر از  ما كار مي‌كند گفتند كارخانه ۳۳۰۰ تني به كار مي‌افتد و سيمان لارستان را به ۴۰۰۰ تن افزايش مي‌دهد و به كجاها صادر مي‌شود كه: «دوصد گفته چون نيم كردار نيست» .

مسئولين اجرايي هم مي‌گفتند  براي گازرساني  به شركت سيمان اقداماتي انجام داده‌اند.

 راستش ما كه مانده‌ايم نمي‌دانيم مقصر كيست؟ بعد از مدتي مطلبي نوشته مي‌شود و مسئولين شركت سيمان هم جوابيه‌اي مي‌دهند و قول و قرارهايي و دوباره به اميد خدا رها مي‌شود و اندوه تساهل و تسامح اين كار گريبان مردم را مي‌گيرد.

راستي چرا چنين است مسئولين كارخانه سيمان لارستان اعم از مدير عامل و هيئت مديره يك جلسه جدّي بگيرند و اين مشكل  را براي هميشه حل كنند و بيش از اين «كج‌مدار و  مريز» گام برندارند. مسأله را روشن با مردم در ميان بگذارند و بگويند مي‌خواهند چه كنند.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۷:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین