چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 28 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 12

تشکیل حلقه های معرفت در بیرم لارستان

میلاد لارستان: طرح حلقه های معرفت در ماه مبارک رمضان به منظور ارتقاء بصیرت و آگاهی جوانان و نوجوانان و اعضاء هیئات مذهبی در بیرم لارستان تشکیل شد. به گزارش…

تشکیل حلقه های معرفت در بیرم لارستانمیلاد لارستان: طرح حلقه های معرفت در ماه مبارک رمضان به منظور ارتقاء بصیرت و آگاهی جوانان و نوجوانان و اعضاء هیئات مذهبی در بیرم لارستان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار میلاد لارستان از بیرم؛ قاسم صداقت مسول کانون فرهنگی امام سجاد (ع)بیرم با اعلام این خبر گفت: طرح حلقه های معرفت در ماه مبارک رمضان به منظور ارتقاء بصیرت و آگاهی جوانان و نوجوانان و اعضاء هیئات مذهبی ، ایجاد و گسترش فضاهای معنوی و اسلامی، رشد و تقویت فضایل اخلاقی ، تبیین احکام و ارزش های اسلامی تشکیل شده است .

وی افزود : حلقه های معرفت به عنوان یکی از مهم ترین برنامه های طرح اوقات فراغت ، با هدف خنثی سازی توطئه های فرهنگی دشمنان، بصیرت افزایی و ارتقاء سطح معلومات و آگاهی اعضای کانون ، فراهم کردن بستر مناسب برای گفت و گو و تبادل نظر جوانان پیرامون مباحث عقیدتی و اخلاقی در زمینه های مختلف دینی و فرهنگی و احکام اجرا شده است.

وی ادامه داد: صبحها قرائت دعای عهد ،جلسات پرسش و پاسخ در خصوص احکام و عقاید(امام زمان  شناسی) ، کلاس‌های روخوانی و مفاهیم قرآن کریم ، سخنرانی اخلاقی و برگزاری تفسیر قران کریم توسط مبلغان مجرب را از اهم برنامه های طرح حلقه‌های معرفت در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

صداقت افزود:حلقه های معرفت پنج شنبه ها بعد از نماز ظهر و عصر ، در مسجد امام سجاد (ع) و مساجد سطح شهر بیرم برگزار می شود.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۶:۳۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین