پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

احداث 2 چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال در گراش

رییس اداره ورزش و جوانان گراش از احداث دو پروژه چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال در دهستان های فداغ و خلیلی خبر داد. به گزارش میلاد…

رییس اداره ورزش و جوانان گراش از احداث دو پروژه چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال در دهستان های فداغ و خلیلی خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گراش، احمد حسن نژاد با بیان این مطلب اظهار داشت: این چمن مصنوعی در مجموعه ورزشی شهدای دهستان فداغ و زمینی که توسط دهیاری دهستان خلیلی به اداره ورزش و جوانان گراش واگذار شده است با ابعاد ۲۵ در ۴۵ مترمربع احداث می شود.

وی با بیان اینکه این دو پروژه از مصوبات سفر مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس به شهرستان گراش بوده است، افزود: هزینه این پروژه ها از محل اعتبارات استانی تامین شده و با حضور مسوولان استانی و شهرستان در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

رییس اداره ورزش و جوانان گراش با تاکید بر اینکه یکی از برنامه‌های این اداره احداث و توسعه فضاهای ورزشی در بخش های تابعه و همچنین بخش مرکزی این شهرستان است، خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم که با ایجاد زیرساخت‌های لازم، فضای سالم و بانشاط برای جوانان شهرستان گراش فراهم شود.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۵:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین