پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 16

کنایه‌های رحیم پور ازغدی به دولت یازدهم

سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه امروز تهران ضمن دفاع تمام قد از شعار «مرگ بر آمریکا» سیاست خارجی دولت یازدهم را به شدت مورد انتقاد قرار داد. حسن…

سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه امروز تهران ضمن دفاع تمام قد از شعار «مرگ بر آمریکا» سیاست خارجی دولت یازدهم را به شدت مورد انتقاد قرار داد. حسن

رحیم پور ازغدی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به رفت و آمدهای دیپلماتیک مقامات غربی پس از توافق هسته‌ای گفت: عده ای می گویند آن‌ها الان بیشتر به ما احترام می گذارند تا زمانی که مرگ بر آمریکا بیشتر می گفتیم و غربی ها اکنون به ملاقات با ما اشتیاق دارند درحالی که غربی ها به ملاقات با شاه خیلی بیشتر اشتیاق داشتند و رئیس جمهورهای آمریکا هر کدام رای می آوردند به ایران می آمدند و با شاه (نوکرشان) دیدار می کردند.
 
این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی یادآور شد: برخی به جای اینکه تقیه را مبارزه پیچیده و عقلانی با دشمن تعبیر کنند، به دنبال ترک مبارزه و سازش می روند و می گویند تمام مشکلات ما به خاطر مرگ بر آمریکا گفتن است.
 
به گزارش میلادلارستان وبه نقل از ایسنا رحیم پور ازغدی گفت: سخنان خود درباره فرمایشات امام (ره) را در زمان دیگری تکمیل خواهد کرد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۳:۱۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین