پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

از شاعر عاشورایی لارستانی تجلیل شد

میلاد لارستان: در استقبال از اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی ویژه برنامه “قصیده سازان عشق” یادواره شهدای محرم در مسجد النبی(ص) شهر لار برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان؛ ویژه…

میلاد لارستان: در استقبال از اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی ویژه برنامه “قصیده سازان عشق” یادواره شهدای محرم در مسجد النبی(ص) شهر لار برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ ویژه برنامه ای با عنوان “قصیده سازان عشق” یادواره شهدای محرم لارستان شامگاه روز یکشنبه با حضور امیر جاهدی دبیر اجلاسیه پیرغلامان حسینی در این شهرستان، حاج کاظم محمدی از مداحان بنام استان فارس، شاعران و اقشار مختلف مردم متدین لارستان در محل مسجد النبی(ص) شهر لار برگزار شد.

در حاشیه این مراسم، امین دلخسته در گفت و گو با خبرنگاران هدف از برگزاری این برنامه را استقبال از اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی دانست و اظهار داشت: در این ویژه برنامه از خلیل روئینا بعنوان شاعر عاشورایی تجلیل بعمل آمد.

وی افزود: در این یادواره از برنامه “اندروید” شهدای لارستان با نام “نعیم” که توسط جمعی از بسیجیان این شهرستان تهیه شده است، رونمایی شد.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان از دیگر برنامه های این مراسم مداحی حاج کاظم محمدی از مداحان بنام استان فارس بود.

دلخسته همچنین از برگزاری کارگاه آسی شناسی عزاداری در روز دوشنبه ۱۳ مهرماه با حضور حاج محسن طاهری و مصطفی خرسندی از مسئولان کانون هیأت های مذهبی کل کشور در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی لارستان خبر داد و خاطر نشان کرد: مراسم اصلی ورود و افتتاحیه اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی در لارستان، دوشنبه صبح با استقبال رسمی مردم و مسئولان در محل فرودگاه بین المللی لارستان آغاز خواهد شد.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۸:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین