پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

هفته دوم تير ماه 1385 – شماره 428 (هشدار! سهام را مفت نفروشيد)

خوشبختانه فاز اول كارخانه سيمان لارستان پس از سالها فراز و نشيب و با زير و بم‌هاي مختلف و مشكلات عديده،  راه‌اندازي شد و پاكت‌هاي ۵۰ كيلويي كه سيمان لارستان…

خوشبختانه فاز اول كارخانه سيمان لارستان پس از سالها فراز و نشيب و با زير و بم‌هاي مختلف و مشكلات عديده،  راه‌اندازي شد و پاكت‌هاي ۵۰ كيلويي كه سيمان لارستان بر روي آنها نقش بسته بود به بازار مصرف عرضه گرديد و آغاز به ثمر رسيدن، پس از سالها انتظار، شادماني را به چهره سرمايه‌گذاران و سهامداران نشاند.
اميد است همين‌طور كه مسئولين قول داده‌اند كه با راه‌اندازي كارخانه سيمان ۷۰۰ تني لارستان طرح گسترش كارخانه ۳۳۰۰ تني را اجرايي كنند؛ به وعده خويش عمل نمايند و در توسعه كارخانه سيمان لارستان اقدام عاجل مبذول دارند و با اشتغال جوانان جوياي كار وسيله‌اي براي رونق‌بخشي منطقه گردد.
نكته‌اي كه بايد به سهامداران عزيز اعم از سهامداران خرد يا كلان تذكر داده شود توجه ارزش افزوده سهام شركت سيمان است ممكن است عده‌اي سودجو سهام يكصد توماني را در حال حاضر تا ۲۰۰ يا ۳۰۰ تومان يا بيشتر خريداري نمايند ولي مواظب باشيد ارزش سهام پيش از اين‌هاست.
مسلّم بدانيد با راه‌اندازي كارخانه ياد شده و طرح گسترش و توسعه كارخانه ۳۳۰۰ تني كه بنا بر اخبار به دست آمده از سوي مسئولين شركت، در حال پيگيري است ارزش سهام به شدت بالا خواهد رفت.
پس هشدار كه مفت نفروشيد يا بهتر بگوييم هشدار!‌ نفروشيد و نگه داريد نفروشيد، نفروشيد و ن …فرو … ش… يد و…
مدير مسئول

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۷:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین