پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

هفته اول مرداد ماه 1385 شماره 431 (تهاجم اسرائيل به لبنان مقدمه تهاجمات ديگر است)

تهاجم اسرائيل به لبنان كه دنباله تجاوز سبعانه آن رژيم به غزه مي‌باشد و به بهانه اسير شدن دو سرباز اسرائيلي صورت گرفته است، تهاجم حساب شده و وسيعي است…

تهاجم اسرائيل به لبنان كه دنباله تجاوز سبعانه آن رژيم به غزه مي‌باشد و به بهانه اسير شدن دو سرباز اسرائيلي صورت گرفته است، تهاجم حساب شده و وسيعي است كه بيداري مسلمين و حمايت همه جانبه كشورهاي اسلامي از لبنان و فلسطين و سوريه را مي‌طلبد.
اگر كشورهاي مسلمان در برابر وحشي‌گريهاي اسرائيل نايستند و به ددمنشي‌هاي او با حمايت همه جانبه جهاني از كشورهاي اسلامي مورد تجاوز، پاسخ ندهند، اوضاع خاورميانه لحظه به لحظه خطرناك‌تر خواهد شد و دشمنان اسلام و مسلمين در آشكار نمودن درنده‌خويي خويش گستاخ‌تر.
پاسخ حزب‌الله لبنان هرچند بجا و كوبنده بود اما حملات هوايي و دريايي رژيم صهيونيستي به تأسيسات زيربنايي جنوب لبنان و بيروت نشان از نقشه نابودي لبنان مي‌دهد.
براستي دولت‌هاي عربي منطقه چرا مساله را با سكوت برگزار نموده‌اند آنها بايد بدانند سكوت‌شان نه تنها در افكار عمومي جامعه خودشان به زيان‌شان تمام مي‌شود حتي در انديشه استكبار جهاني هم قابل پذيرش نيست و سران آنها را مردمي زبون و بي‌كفايت مي‌دانند.
اينان نبايد از نقشه شوم خاورميانه بزرگ غافل باشند اسرائيل در پي به قدرت رسيدن از نيل تا فرات برآمده است، به هر ترتيبي كه بتوانند.
طبعاً هوشياري، مقاومت و شجاعت مردم منطقه نخواهد گذاشت آنها نفس راحتي بكشند اما اين به معني پذيرش سكوت از طرف سران منطقه نمي‌باشد.
مساله ديگر بي‌اعتنايي مجامع بين‌المللي نسبت به عواقب اين خطرات است كه در برابر اسارت ۲ سرباز اسرائيلي حملات وحشيانه را مجاز مي‌دانند اما در برابر زنده زنده سوزاندن دختران و پسران لبناني قضيه را با سكوت برگزار مي‌كنند.
زهي بي‌انصافي …

مدير مسئول

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۷:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین