چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

مرکز خدمات جامع سلامت روستای کرمستج افتتاح شد

مرکز خیرساز خدمات جامع سلامت روستای کرمستج با زیربنای ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۵میلیارد ریال افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی…

مرکز خیرساز خدمات جامع سلامت روستای کرمستج با زیربنای ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۵میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، در ادامه بهره برداری از پروژه های حوزه سلامت لارستان، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی کرمستج با زیربنای ۵۰۰ متر مربع واعتبار۱۵میلیارد ریال که به طورکامل خیر ساز می باشد، با حضور فرماندار ویژه لارستان، امام جمعه، معاونین دانشکده علوم پزشکی، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت، بخشدار مرکزی لار، رییس شورای شهرستان و جمعی از روسای ادارات و معتمدین محلی افتتاح شد.

کرمستج که در فاصله ۲۵ کیلومتری بخش مرکزی لار واقع شده، با جمعیت بیش از ۲ هزار نفر پیش از این نیز دارای درمانگاه بهداشتی و درمانی بوده که ساخت این مرکز به ارایه بهتر خدمات بهداشتی درمانی کمک بسزایی می کند. این پروژه تنها در بخش درمانی خلاصه نشده و پانسیون و محل زیست پزشکان را نیز شامل می شود.

دکترکریمی در آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی کرمستج ساخت مرکز خدمات جامع سلامت روستایی نیاز به جمعیت حداقل ۶ هزار نفری دارد که با وجود جمعیت ۲۰۰۰ نفرکرمستج این مسئله با تلاش مسئولین مرتفع شد و مرکز خدمات جامع به روستای کرمستج اختصاص یافت.

نیاز اولیه هر جامعه‌ای سلامت است که این موضوع به خوبی مورد توجه خیرین منطقه بوده است.

در جهت حمایت از تلاش خیر نیک اندیش، تجهیزات و امکانات مورد نیاز و همچنین پزشک و نیروی انسانی لازم در اسرع وقت تامین می‌شود.‌

شیخ عبدالرحمن اکبری نایب امام جمعه کرمستج دراین مراسم گفت: منطقه لارستان به عنوان نماد وحدت مسلمانان در جامعه اسلامی ایران مطرح است. مردم کرمستج در همه صحنه ها و برهه‌های تاریخی آماده و حاضر بوده‌اند.بخش زیادی از پروژه‌های کرمستج به دست خیران و نیک‌اندیشان ساخته شده که باید قدردان آنان بود.

ذر ادامه آیین افتتاح این مرکزحاج منصور محتاجی مدیرعامل مجمع خیرین سلامت لارستان اذعان داشت: ظهور خیرانی که در عرصه‌های مختلف حاضرند از آنچه به زحمت به دست آورده‌اند برای نظام و رفاه مردم خرج کنند، نعمتی است که باید قدردان آن بود.

مردم و مسئولان هرکدام مسئولیت‌هایی در قبال جامعه دارند که مردم در این زمینه کار خود را به نحو احسن انجام داده‌اند و امید است مسئولان نیز در امر خدمت‌رسانی به وظایف خود به خوبی عمل کنند.

مجمع خیرین سلامت لارستان با تعامل خوبی که با مجموعه دانشکده علوم پزشکی و مسئولان رده بالای شهرستان داشته، موفق به ارتقا سطح سلامت مردم در منطقه شده است.

فرماندار ویژه لارستان در آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی کرمستج تمامی اقدامات و تلاش‌هایی که منجر به رونق اقتصادی، رشد و پیشرفت در جامعه می‌شود مبتنی بر کار کارگران است، گفت: انسان از زمانی که به خواندن و نوشتن روی آورد جایگاه معلم را درک کرده و توانست با بکارگیری علم و دانش بنیان کردن فعالیت‌ها به کار کارگران رشد و ترقی فزاینده‌ای ببخشد.

وی افزود: اگر در کنار فعالیت معلمان و کارگران تعهد و ارزش‌های انسانی نمایان شود، می‌تواند بسترساز فعالیت‌های مثال زدنی شود که نمونه ای از آن، فعالیت نیک اندیشان و نیکوکاران است و امروز شاهد نتیجه عملکرد آن‌ها هستیم.

جلیل حسنی ادامه داد: ارزش یک کار کوچک از طرف خیران بسیار بالاتر از کارهای بزرگ دولتی است چرا که خیّر وظیفه و بودجه‌ای برای انجام آن ندارد.

امام جمعه لار نیز در جمع مردم و مسئولین حاضر در این مراسم گفت: در اسلام عبادت منحصر به یک مکان، یک زمان و یک عمل خاص نیست بلکه در اسلام هرکاری که انسان با قصد رضای خدا انجام دهد عبادت است و این منوط به سعی در راه خداست حتی اگر به فرجام دلخواه منتهی نشود

حجت الاسلام موسوی افزود: لارستان منطقه‌ای است که اقشار مختلف شیعه وسنی با انس و الفتی مثال زدنی در کنار یکدیگر زندگی می کنند و در موارد عام المنفعه با همدیگر همکاری می کنند.

گفتنی است پس از تجلیل از نماینده خیر به نیابت از خیر نیک اندیش که نخواست نامشان مطرح شود مراسم آیین افتتاح برگزار و روبان مرکز جامع سلامت کرمستج به دست حجت الاسلام والمسلمین موسوی خرم امام جمعه لارستان قیچی شد.

 

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۶:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین