پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

مدیران شهری لار به دیدار خانواده مرحوم «سعید عالیان» رفتند

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لار، معاون فرهنگی و مدیر روابط عمومی شهرداری، با خانواده پرستار فداکار زنده یاد سعید عالیان دیدار کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لار، معاون فرهنگی و مدیر روابط عمومی شهرداری، با خانواده پرستار فداکار زنده یاد سعید عالیان دیدار کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، در این دیدار محمد رضا قنبرنژاد شهردار لار با اشاره به آیه شریفه سوره مائده که می فرماید «هر کس انسانی را حیات ببخشد گویی همه مردم را زنده کرده است »، خطاب به خانواده این پرستار فداکار گفت: اگرچه غم از دست دادن عزیزان سخت طاقت فرساست، بی‌شک هدیه کردن اعضای فرزند دلبندتان برای نجات جان بیماران نیازمند عضو، مورد قبول درگاه حق تعالی است.

محمدرضا قنبرنژاد با بیان اینکه اهدای عضو شروعی است که با یک پایان رقم می خورد و اقدامی خداپسندانه در جهت حیات دوباره جان انسانهاست، افزود: اهدای عضو فرصتی دوباره برای زندگی که نوید بخش لحظات خوش زندگی به بیماران و خانواده های آنان است و امید به فردا را در وجودشان بارور می سازد.

رحیم بیژنی رئیس شورای شهر لار هم گفت: فرزند ایثارگر شما، پرستار فداکاری است که در آستانه روز پرستار آخرین شیفت کاری اش را به بهترین شکل ممکن به پایان رساند و اعضایش را به نیازمندانی بخشید تا هم نوا با جسم دیگری، زندگی را از نو آغاز کند.

عبدالله محبی عضو شورای اسلامی شهر لار هم در این دیدار گفت: امروز زمین را به عطر نام پرستار فداکاری آذین بسته ایم که وسعت صبر و استقامت در نگاهش معنا پیدا می کند. بی گمان رضایت خاطری که به دنبال فداکاری شما با نیت نجات جان هموطنان از جانب خدا بر وجودتان سایه افکنده، مرهم اندوه شما و گشاینده درهای رحمت الهی خواهد بود.

در پایان این دیدار با اهدا لوح و شاخه گل از اقدام خداپسندانه خانواده این پرستار فداکار تقدیر شد.

سعید عالیان پرستار ۲۳ ساله بیمارستان امام رضا(ع) لار که سابقه بیماری قلبی و عمل قلب باز داشته با تشخیص پارگی رگ آئورت بوسیله اورژانس هوایی به بیمارستانی در شیراز انتقال یافت. اما پس از چند روز علی رغم مراقبت های ویژه دچار مرگ مغزی شد.

کبد و دو کلیه وی به سه بیمار ۳۶، ۲۱ و ۲۳ ساله جان دوباره بخشید تا آخرین شیفت پرستاریش به خوبی هرچه تمام‌تر به سرانجام برسد.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۴:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین