پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

برگزاری جلسه هماهنگی ستاد غدیر در دفتر امام جمعه شهرستان لارستان

جلسه هماهنگی ستاد غدیر با حضور روسای ادارات در دفتر امام جمعه شهرستان لارستان تشکیل شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از خبرگزاری آنا، در این جلسه که با حضور…

جلسه هماهنگی ستاد غدیر با حضور روسای ادارات در دفتر امام جمعه شهرستان لارستان تشکیل شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از خبرگزاری آنا، در این جلسه که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه لارستان حجت‌الاسلام موسوی خرم، روسای ادارات، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان و جمعی از مسئولين دستگاه هاي اداري، معتمدین و اعضای ستاد غدیر شهرستان لارستان برگزار شد، حجت الاسلام موسوي خرم با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر، اظهار كرد: عید غدیر از مهمترین مناسبت های  اسلامی و عامل مهمي در وحدت بین امت اسلامی است.

امام جمعه شهرستان لارستان، در این جلسه ضمن تاکید بر برگزاری باشکوه عید سعید غدیر، آن را عامل وحدت بین مذاهب اسلامی برشمرد و خطاب به همه کسانی که در برنامه های جشن غدیر نقش  دارند، تصریح کرد: همه ما بايد نقش غدیر را به عنوان یک موضوع اسلامی در جامعه برجسته کنیم.

موسوي خرم، با اشاره به آیاتی از قرآن مجید افزود: به وسیله غدیر و ولایت، جامعه از خطرات دشمنان مصون خواهد ماند و در صورت پیوند با ولایت، نباید از هیچ قدرتی ترسید، چرا که ولایت موجب امنیت جامعه اسلامی بوده و با اطمینان کامل مسیر هدایت را با تبعیت از ولایت باید پیمود.

مسؤل ستاد غدیر لارستان، در ادامه با تاکید بر این موضوع که مراسم غدیر را در سطوح مختلف جامعه باید گسترش داد، افزود: از ظرفيت و فلسفه وجودی غدیر می توان برای اصلاح جامه و محیط های آسیب دیده استفاده کرد تا فضا به خوبی مدیریت شده و از این امر معنوی در مناطقی که مشکلات و ناهنجاری هایی وجود دارد به عنوان عاملي اصلاحگر برای اصلاح عملی جامعه استفاده شود.

در ادامه جلسه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با بيان اين موضوع كه  اگر به غدیر و فلسفه آن به عنوان یک مسئله حياتي و انسان ساز توجه شود، جامعه اسلامی در اتحاد سلامت و اقتدار کامل به تكامل خود ادامه خواهد داد، گفت: بایستی به عنوان یک وظیفه، در فاصله عید قربان تا غدیر، برنامه هایی اثربخش برگزار شود تا این اعیاد به بهترين نحو،گرامی داشته شده و به عنوان الگویی جذاب برای دیگر مناسبت هاي ملی و مذهبی قرار گیرد.

زارع، با اشاره به اين نكته كه به رغم اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در این ایام مبارک در تعطیلات رسمي به سر می برد؛ اما برنامه های خوبی در این ایام تدارك ديده شده و اجرا خواهد شد، بيان كرد: برگزاری مسابقه پیامکی غدیر و اعطای جوایز به شرکت کنندگان دانشگاهی، اولین برنامه این واحد است كه امروزه با توجه به اهمیت فضای مجازی و جذب مخاطبان در این حوزه، مسابقات پیامکی با عناوین غدیر و ولایت، تجلی امامت در پرتو غدیر و غدیر شناسی، ویژه استادان و دانشگاهیان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه های این واحد دانشگاهی استفاده از ظرفیت علمی استادان گروه معارف اسلامی واحد به منظور سخنرانی در محافل و مساجد شهرستان در تبيين فلسفه غدیر و آشنایی بیشتر مردم با این عید بزرگ اسلامی است.

وي در ادامه، خواستار تشكيل گروهي متشكل از روساي ادارات در فضاي مجازي جهت ارائه عملكرد آنان در این زمینه و در اين ايام شد.

در این جلسه، تعداد دیگری از روسای ادارات و سرگرد امیر جاهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان به عنوان دبیر جلسه، نکاتی را در خصوص برنامه های پیشنهادی خود ارائه دادند.

خبرنگار: یزدانی

س- ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۹:۳۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “برگزاری جلسه هماهنگی ستاد غدیر در دفتر امام جمعه شهرستان لارستان”

  1. جبار گفت:

    ما در شهرستان لارستان بعد از فوت اقا مجتبی که دارای حکم رهبری بعنوان مماینده ولی فقبه‌در این شهرستان بودند نماینده ولی فقبه نداریم . البته هیچ شهرستانی ندارد و فقط مراکز استانها به معنای واقعی دارای نماینده مقام معظم رهبری میباشند که همان امام جمعه میباشد . البته احترام اقای موسوی خرم بعنوان امام جمعه محترم شهرستان جای خود دارد .

  2. جبار گفت:

    ما در شهرستان لارستان بعد از فوت اقا مجتبی که دارای حکم رهبری بعنوان نماینده ولی فقبه‌در این شهرستان بودند نماینده ولی فقبه نداریم . البته هیچ شهرستانی ندارد و فقط مراکز استانها به معنای واقعی دارای نماینده مقام معظم رهبری میباشند که همان امام جمعه میباشد . البته احترام اقای موسوی خرم بعنوان امام جمعه محترم شهرستان جای خود دارد .

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین