پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 40 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

جوابیه اداره ورزش وجوانان پيرامون احداث پیست موتورسواری واتومبیلرانی لارستان

در پي انتشار تيتر شماره ۱۳۹۷ ميلاد لارستان در خصوص آخرين وضعيت پيست موتورسواري و اتومبيل راني  در لارستان، اداره ورزش و جوانان لارستان جوابيه اي در اين خصوص صادر…

در پي انتشار تيتر شماره ۱۳۹۷ ميلاد لارستان در خصوص آخرين وضعيت پيست موتورسواري و اتومبيل راني  در لارستان، اداره ورزش و جوانان لارستان جوابيه اي در اين خصوص صادر نمود. متن جوابيه به شرح زير است:

مهمترین اقدامات این اداره در چند سال اخير پيرامون موضوع فوق تلاش جهت واگذاری و جذب زمین مناسب برای احداث پیست موتورسواری واتومبیلرانی وسوارکاری در شهرستان بوده که علیرغم طرفداران زیاد متاسفانه در سالیان گذشته توجه کافی به آنان نشده بود. لذا با تلاش نماینده محترم دکتر جعفرپور و فرمانداری  ويژه لارستان و اداره ورزش وجوانان مساحت ۳۰هکتار از اراضی منطقه حسن لری بدين منظور به  اداره ورزش و جوانان واگذار گردید.

بر اين اساس طی سه سال پیگیری امورات اداری واستعلامهای متعدد طی مراسمي با حضور مسئولین شهرستان کلنگ احداث پیست به زمین زده شد و در مدت یکسال اخير با جانمایي زمین فوق و آماده نمودن  نقشه های احداث پیست رشته های موتورسواری-اتومبیل رانی (اسلالوم-کلاسیک) و آفرود  و با عنايت به اينكه ساخت پیست های فوق به صورت یک طرح ملی بوده وهزینه های زیادی را جهت احداث رشته های مختلف در بر خواهد داشت؛ تلاش بر اين است با حمایت نماینده محترم و فرمانداری ویژه لارستان به پروژه  فوق کد پروژه تعلق گيرد تا بتوان از ردبف طرح هاي ملی بودجه لازم  را جذب نمود.

ضمناً به اطلاع مي رساند هر هفته جمعه ها گروه آفرود و کلاسیک رشته اتومبیل رانی و موتورسواری آفرود در حال تمرین در زمین فوق می باشند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین