جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

عملکرد بانک‌های فارس قابل‌قبول نیست

میلاد لارستان: استاندار فارس با بیان اینکه رتبه ۲۹ مصارف بانک‌های فارس قابل‌قبول نیست گفت: از مدیران بانک‌ها انتظار می‌رود که این رتبه را تغییر داده و با عملکرد خود…

میلاد لارستان: استاندار فارس با بیان اینکه رتبه ۲۹ مصارف بانک‌های فارس قابل‌قبول نیست گفت: از مدیران بانک‌ها انتظار می‌رود که این رتبه را تغییر داده و با عملکرد خود آن را به حد مطلوب برساند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، سید محمدعلی افشانی یکشنبه‌شب در جلسه شورای هماهنگی بانک‌ها در سخنانی اظهار داشت: رتبه ۲۹ مصارف بانک‌ها در استانی بااین‌همه ظرفیت‌های گردشگری، صنعتی، توهین‌آمیز است و قابل‌قبول نیست و باید جز پنج استان نخست کشور قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه استان فارس در حوزه گردشگری  و جاذبه‌های طبعی زمینه سرمایه‌گذاری چند هزار میلیارد تومانی را دارد، افزود: اگر منابع به‌موقع جذب نشود، عدم تولید و اشتغال و درنتیجه ناهنجاری‌های اجتماعی را به‌دنبال خواهد داشت.

استاندار فارس با نامطلوب دانستن وضعیت سرمایه‌گذاری در این استان خاطرنشان کرد: بخش‌های دولتی، غیردولتی و بانک‌ها باید با تعامل زمینه سرمایه‌گذاری در این استان را تسهیل کنند تا موانع پیش روی سرمایه‌گذار برداشته شود.

افشانی تصریح کرد: برای رونق فضای کسب‌وکار و گسترش وضعیت اقتصادی باید پروژه‌های بزرگ و مفید را به بانک‌ها معرفی کرد تا بر اساس آن تأمین منابع  شود.

وی بیان داشت: برای توسعه وضعیت اقتصادی و جذب سرمایه‌گذار کمیته جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری این استان تشکیل شده و اگر طرحی از سوی این‌گونه واحدها ارائه شود باید ظرف مدت دو ماه پاسخ آن را بدهند که آیا توجیه اقتصادی دارد یا ندارد.

استاندار فارس اضافه کرد: استانداری فارس آماده ارائه طرح‌های بزرگ از سوی سرمایه‌گذاران را دارد و در این راستا برای فولاد پاسارگاد ۱۷۰ میلیون یورو به تصویب رسیده که نشان از توجه این استان به واحدهای صنعتی و تولیدی است.

افشانی با انتقاد از رسانه‌هایی که تیترهای منفی بدون اخلاق رسانه‌ای را می‌زنند بیان داشت: اصحاب رسانه ناظر اصلی بر عملکرد و چگونه کارکرد مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باشند و آنچه حائز اهمیت است صحت مطالب است که مخاطبان بیشتری را جذب خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه ناامیدی در توسعه جایگاهی ندارد، افزود: اگر موارد منفی مشاهده شد رسانه‌ها باید آن‌ها را بازگو کنند اما به‌گونه‌ای نباشد که اذهان عمومی نسبت به عملکرد دستگاه‌های اجرایی که به‌خوبی عمل می‌کنند خدشه‌دار شود.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۸:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین