جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

علیشیر در بیرم: با کمک جوانان و مردم میتوان تحول عظیمی در این منطقه ایجاد کرد‌

 رئيس دفتر نماینده مردم در لارستان طی سخنانی در حضور مردم بیرم اظهار داشت:‌ باور ما این است که به کمک مردم و جوانان بیرمی می توان تحول عظیمی دراین…

 رئيس دفتر نماینده مردم در لارستان طی سخنانی در حضور مردم بیرم اظهار داشت:‌ باور ما این است که به کمک مردم و جوانان بیرمی می توان تحول عظیمی دراین منطقه ایجادنمود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم،‌علیشیر که روز گذشته در معیت زائری رییس بنیاد مسکن لارستان و فرازنده رئيس اداره راه شهرستان اوز از منطقه زلزله زده بیرم بازدید می کرد در سخنانی اظهار داشت: مطالبات مختلف مردم بیرم اعم از استقرار نمایندگی هلال احمر، پیگیری جاده دسترسی و شروع کار شهرک صنعتی ،پیگیری جاده عمادشهر آبکنه و طرح آبرسانی به بیرم که هر دو در كد رديف بودجه۹۹ قرار دارند ، پیگیری طرح های حوزه انرژی و اشتغال زایی جوانان همه از مواردی اند که  امید است بتوان با کمک و همدلی مردم و مسئولان بخش زیادی از این مطالبات را پیگیری و به نتیجه مطلوب رساند.

وی در جلسه ای که به منظور پیگیری مشکلات زلزله زدگان بیرم در این شهر حضور داشت خطاب به مسولان جلسه اظهار داشت: همه ما پشت یک میز هستیم که برای پیشرفت شهر گردهم آمده ایم، هیچ کس در مقابل دیگری نیست، ما با وحدت و یکپارچگی میتوانیم اقداماتی در خور شأن مردم بیرم انجام دهیم .


علیشیر گفت: عملکرد حسین زاده مدیریت شده و با برنامه ریزی بوده و به لطف خدا نماینده مردم در شروع کارش در مجلس تا کنون بسیار فعالانه و موثر عمل کرده است. وی با بیان اینکه نقش نماینده و دفتر نماینده تسهیل امور و کارها بوده و  هر جا نیاز به کمک نماینده بود با تمام توان به آنها کمک خواهیم کرد اظهار داشت:‌باور ما این است که با کمک جوانان و مردم میتوان تحول عظیمی در منطقه بیرم ایجاد کرد‌.

در این سفر علیشیر همچنین  بدون حضور مسولین در میان مردم حضور یافته و به طور مستقیم خواسته ها و مطالبات آنها را شنید.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۶:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین