سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اجرای گروه طاها لارستان در رزمایش الی بیت المقدس بندرعباس

میلاد لارستان: رزمایش دو روزه بسیجیان بندرعباس عصر امروز با حضور جمعی از مسئولین و شرکت ۳هزار و ۵۰۰ بسیجی در قالب ۱۴ گردان الی بیت المقدس و یک گردان…

میلاد لارستان: رزمایش دو روزه بسیجیان بندرعباس عصر امروز با حضور جمعی از مسئولین و شرکت ۳هزار و ۵۰۰ بسیجی در قالب ۱۴ گردان الی بیت المقدس و یک گردان کوثر در منطقه قلعه قاضی بندرعباس پایان یافت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس؛ در این رزمایش بسیجیان در برنامه دفاع ثابت منطقه‌ای و هلی‌بورن برای مقابله با نفوذ و بمباران دشمن فرضی به مقابله با ناآرامی‌ها پرداختند و پس اینکه دشمن را از شهر بیرون کردند با ناآرامی‌های داخلی توسط ضدانقلاب رودرو شدند و با دستگیری سرکرده گروه‌ها، ناآرامی‌ها را کنترل کردند.

 از دیگر برنامه‌های این رزمایش دو روزه اجرای گروه چتربازان از نیروی یگان ویژه حضرت اباعبدالله الحسین نیروی دریایی سپاه پاسداران هرمزگان و اجرای گروه موسیقی از مقاومت بسیج طه لارستان و انجام عملیات دفاع ثابت و پیوسته منطقه‌ای و عملیات امداد و نجات و مقابله با ناآرامی‌ها در شهر فرضی بندرعباس بوده است.

 رزمایش دو روزه بسیجیان بندرعباس با انجام کلاس آموزشی، سلاح شناسی، برنامه رزمی به منظور ایجاد آمادگی در بسیجیان برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمن در منطقه قلعه‌قاضی برگزار گردید که با تحقق تمام اهداف پایان یافت.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۸:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین