پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
تولیت آستان احمدی و محمدی(ع) در لارستان:

آیت الله آیت اللهی(ره) از نخستین حامیان رهبری امام خامنه ای بود

میلاد لارستان: تولیت آستان احمدی و محمدی(ع) با تأکید بر اینکه حضرت آیت الله سیدعبدالعلی آیت اللهی(ره) از نخستین کسانی بود که مرجعیت و ولایت امام خامنه ای را مورد تأیید و حمایت قرار دادند و در طول عمر با برکت خود اشعار ارزشمندی برای رهبر انقلاب سروده اند، گفت: این عالم بزرگ، خط اصیل امام امت را طی نمودند و در رهبری امام خامنه ای نیز ثابت قدم و استوار بر اصول و ارزش های اسلامی بودند.

تولیت آستان احمدی و محمدی(ع) با تأکید بر اینکه حضرت آیت الله سیدعبدالعلی آیت اللهی(ره) از نخستین کسانی بود که مرجعیت و ولایت امام خامنه ای را مورد تأیید و حمایت قرار دادند و در طول عمر با برکت خود اشعار ارزشمندی برای رهبر انقلاب سروده اند، گفت: این عالم بزرگ، خط اصیل امام امت را طی نمودند و در رهبری امام خامنه ای نیز ثابت قدم و استوار بر اصول و ارزش های اسلامی بودند.

به گزارش میلاد لارستان؛ آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب امشب در جشن بزرگ انقلاب که با حضور علماء، روحانیون و اقشار مختلف مردم تسنن و تشیع شهرستان لارستان در حسینه اعظم شهر لار برگزار شد، اظهار داشت: حضرت آیت الله سیدعبدالعلی آیت اللهی(ره)، امام جمعه فقید لارستان را الگوی بسیار خوب و از علما برجسته برای تمام تاریخ معرفی کرد.

وی با بیان اینکه ایام الله، یعنی روزهایی که نقطه عطف و سرنوشت ساز  برای تحقق انقلاب الهی دانست و افزود: این مهم برای آن است که برای تغییر سرنوشت در مسیر حرکت شان ایام الله قرار دارد و این ایام روزهایی است که نزد خداوند شرافت خاص دارد.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری منظور از نفوذ را رخنه دشمن در جوامع از طریق نقاط ضعف ملت ها برشمرد و تصریح کرد: از طریق نفوذ است که انسان از رشد و ترقی باز می ماند و حتی او را به عقب برمی گرداند.

این عالم دینی با اشاره به اینکه یکی از چیزهایی که باعث تسهیل نفوذ دشمن می شود، سست ایمانی است، خاطر نشان کرد: حفظ تقوا باعث آگاهی و بصیرت در برابر نفوذ دشمن می شود.

وی با تأکید بر اینکه تقوا باید در جامعه حفظ شود، یادآور شد: تفرقه افکنی و تجزیه سازی جوامع انسانی و مسمانان باعث گمراهی و شکست می شود.

آیت الله دستغیب با بیان اینکه عمل تفرقه افکنانه برخی از افراد در جامعه منافی با تقواست، ادامه داد: حضرت امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و همچنین حضرت آیت الله آیت اللهی(ره) در تمام بیانات خود بر تحکیم وحدت بین اهل تسنن و تشیع تأکید کرده اند و این برای این است که عزت اسلام مرهون برادری و اخوت است.

تولیت آستان احمدی و محمدی(ع) با هشدار به کسانی که هفته وحدت را با نام هفته برائت معرفی می کنند، گفت: این دسته از افراد شیعه نیستند و شناختی نسبت به اهل ندارد و تمام افکار خود را گروههای خارج نشین در لندن و اتاق فکر آنها می گیرند.

وی با بیان اینکه فرقه های گمراه تکفیری مانند داعش کسانی هستند که سنت پیامبر(ص) را به انحراف برده و دچار گمراهی شده اند، افزود: هیچ فرقه ای از مذاهب اسلامی بر حرکت آنها صحه نمی گذارد.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با ابراز تأسف از بروز فجایع دلخراش در جهان اسلام، تصریح کرد: صرف نظر از کسانی که در جوامع اسلامی فتنه انگیزاند که یک نمونه آن در فتنه سال ۸۸ در ایران اسلامی مشاهده شد، باید در کنار اختلاف سلیقه، وحدت خودشان را در جامعه حفظ کنند.

وی با تأکید بر پایبندی و رعایت خطوط قرمز که توسط حضرت امام(ره) و رهبری تعیین شده است، گفت: ما نباید به خاطر اختلاف سلیقه، دچار تشتت شویم که خدای ناکرده دشمن راه نفوذ پیدا کند.

آیت الله دستغیب بهترین راهکار برای بستن نفوذ دشمن را شناخت همه جانبه دشمنان، پیروی از رهبر معظم انقلاب و حفظ وحدت دانست و تصریح کرد: نباید اجازه دهیم اختلاف در بین آحاد ملت ایجاد شود.

تولیت آستان احمدی و محمدی(ع) با بیان اینکه خداوند متعال در دو مرحله عنایات خود را به مردم ایران قرار داد و که باید آن روزها را به جهت تأثیر مهم در سرنوشت ملت یوم الله نامید، ادامه داد: یکی روز ورود حضرت امام(ره) به میهن و دیگری روز تعیین جانشین برای حضرت امام(ره) بود که توسط اعضای مجلس خبرگان در مدت کوتاهی مشخص شد.

وی با تأکید بر اینکه حضرت آیت الله سیدعبدالعلی آیت اللهی(ره) از نخستین کسانی بودند که مرجعیت و ولایت امام خامنه ای را مورد تأیید و حمایت قرار دادند و در طول عمر با برکت خود اشعار ارزشمندی برای رهبر انقلاب سروده اند، گفت: این عالم بزرگ، خط اصیل امام امت را طی نمودند و در رهبری امام خامنه ای نیز ثابت قدم و استوار بر اصول و ارزش های اسلامی بودند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین