چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
قابل توجه مسئولین محترم ادارات لارستان

مرور بخش دیگری از درخواست های مردمی

در ادامه ….

بخش دیگری از پیامک های ارسالی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان را با کمی تاخیر با هم مرور می کنیم. امید که پیامک های ارسالی در جهت توسعه شهری و حل مشکلات مردم، توسط مسئولان به طور جدی پیگیری شود. مخاطبان گرامی می توانند نظرات خود در راستای بهتر شدن این بخش را نیز به هر نحو ممکن برای ما ارسال نمایند. لطفا خادمین خود در میلادلارستان را همراهی نمایید. این پیامک ها را با هم مرور می کنیم

۱) خواهشا به فكرميراث فرهنگي باشيد. ازمسئولين مربوطه بخواهيد چرا اجازه گودبرداري وساخت وساز در ضلع شمالي بازار قیصریه را داده اند. آيا نبايدحريم ميراث حفظ شود. دكل صداوسيما روي قلعه چرا نصب شده است؟ حمام صاحب الزمان چرا به تازگي تخريب شد. اطراف بازار قيصريه ضلع غربی اصلا در شان بازار نیست. لطفا رسیدگی نمایید. (قابل توجه میراث فرهنگی، شهرداری و نظارت فرمانداری)

۲) مسولين اداره ثبت احوال پاسخ دهند. چرا هزينه كارت ملي در لار دو برابرساير شهرستانهاي استان فارس ميباشد. منتظرجواب قانع كننده هستيم (قابل توجه ادره ثبت احوال لارستان)

۳) خواهشمند است سازوکاری ایجاد شود که نانوايي نان تپ تپي(نان سنتی) در لار راه اندازي گردد.  هم اشتغالزايي ایجاد ميشود و هم طعم نان سنتي در كام مردم ماندگار ميشود(قابل توجه مسئولین اداره صنعت معدن تجارت و صنف نانوایان)

۴) درخت ابريشم در هر خياباني كاشته شده حال و هواي خاصي به آن منطقه داده. خواهشمند است فرهنگ چنين رويشي را به نقاط ديگر شهر جديد منتقل كنيد(قابل توجه شهرداری و منابع طبیعی)

۵) هميشه هروقت دلمان مي گرفت مي رفتيم قطعه شهدا ولي  چند دفعه مراجعه کرده ایم و با درب بسته مواجه شده ایم. حتي ساعت يك ونيم پنج شنبه. اگرمشكلي است با جذب نگهبان مي توان برطرف كرد (قابل توجه بنیاد شهید و امور ایثاگران لارستان)

۶)   ازهمكاران عكاس  و اصحاب رسانه وقلم زنان ميلاد تقاضا دارم اكنون كه خدا را شکر منطقه دارای بهار زودرس است موقعيت را غنيمت شمرده و لارستان را معرفي نمايند زيرا فروردين وارديبهشت دير است- فخاريان بندرعباس- (قابل توجه رسانه ها و نیز مسئولین شهرداری و فرمانداری ویژه و دفتری خبری لارستان)

۷) اشخاص نيكوكار دائما سعي دارند بودجه خود را صرف ساخت مسجد كنند و اين در حاليست كه مسجد به اندازه كافي داريم. خواهشمند است آنها را به سمت اشتغالزايي هدايت كنيد. اشتغالزايي واجب تر است. اخيراً هم قصد بر این است که در كنار مسجد بازار امام شهر جديد مسجدي ديگر ساخته شود.  آنها را به سمت اشتغالزايي هدايت كنيد(قابل توجه متولیان امر و اصحاب رسانه)

۸)  در نشریه ميلاد لارستان بيشتر از سرورمان امام خامنه اي مطلب بنويسيد.(قابل توجه روابط عمومی میلادلارستان)

۹)  باتوجه به تلاش شهرداري در بهسازي پياده رو ها از شهردار محترم درخواست داریم تا تابلو مغازه ها و  بهسازي و يكسان سازي آنها را نیز در دستور کار قرار دهد(قابل توجه شهرداری محترم لار)

 ۱۰) لطفا مسئولين مربوطه فكري به حال ورودي مسكن مهر فاز ۲ فرهنگيان نمایند. با وجود پهناي حدود ۳۰متري فقط به اندازه عبور يك ماشين سواري جا وجود دارو و  پل خراب شده راه عبوري مي باشد(قابل توجه متولیان مسکن مهر و اداره کل راه و شهرسازی لارستان)

۱۱)  اطراف و حد فاصل بين دوميدان(حوض) شهرجديد كي آسفالت ميشود؟با تشکر (سوال از  شهرداري لار)

۱۲) با نزديك شدن به عيدنوروز و ورود مهمانان نوروزي خواهشمند است سرويس بهداشتي و نمازخانه مناسب درمحل پارك كوثر داير گردد. (قابل توجه شهرداري لا

ق
۱۲) هتل كوثر را ميتوان تغيير كاربري داد تا به دانشكده پزشكي شهريه اي تبديل شود. به عبارت بهتر دو طبقه بالا خوابگاه دانشجويي باشد و طبقه هاي زيرين كلاسهاي دانشگاه. مالك اين محل ميتواند از دانشجويان ماهي يك ميليون شهريه بگيرد و براي خود درآمدزايي كند (پیشنهاد ارائه شده)

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۸:۰۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین