سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 26 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

هزینه درمان 60 هزارنفر در کل منطقه رایگان می شود

نماینده لارستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کلنگ زنی بیمارستان تامین اجتماعی لارستان در خرداد ماه گفت: وجود بیمارستان تامین اجتماعی سبب ایجاد رقابت و افزایش کیفیت سایر…

نماینده لارستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کلنگ زنی بیمارستان تامین اجتماعی لارستان در خرداد ماه گفت: وجود بیمارستان تامین اجتماعی سبب ایجاد رقابت و افزایش کیفیت سایر بیمارستان‌هاست و باید از این گونه فرصت‌ها استفاده کرد.  جمشید جعفرپور در جمع نمازگزاران روز جمعه اظهار کرد: بحث بیمارستان و درمانگاه تامین اجتماعی که از خواسته‌ها و مطالبات حداکثری مردم از زمان انتخابات مجلس

شورای اسلامی تاکنون بوده است بحمدالله در هفته گذشته به نتیجه رسید. وی تصریح کرد: از ماه دوم نمایندگی برای این مهم شروع به فعالیت کردیم و با توجه به سیاست سازمان تامین اجتماعی مبنی بر عدم صدور مجوز بیمارستان تامین اجتماعی، پیگیری این امر همچون حرکت بر خلاف جهت آب دشوار بود، ولی به دلیل مطالبه مردم و درخواست‌های مکرر به رغم این مشکلات به کار خود ادامه دادیم.

جعفرپور افزود: در ابتدا به دلیل سیاست تامین اجتماعی چندین بار درخواست با پاسخ رد هیئت امنا و هیئت مدیره مواجه می‌شد اما با پیگیری‌های مستمر بحمدالله به نتیجه رسید و آخرین مرحله یعنی ابلاغ آن نیز در هفته گذشته محقق شد. وی با بیان اینکه یکی از نگرانی‌های مردم هزینه های بهداشتی، درمانی و بیمارستانی بوده و دولت نیز در این راستا طرح سلامت را پیگیری می‌کند، خاطرنشان کرد: در طرح سلامت سعی بر رساندن بار هزینه‌های درمانی بر مردم به ۱۰ درصد است که امیدواریم با همکاری پزشکان این طرح با موفقیت اجرا شود.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس ضمن اشاره به عضویت ۶۰ هزار نفر از کل منطقه تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی بیان کرد: در بیمارستان تامین اجتماعی تعرفه‌های درمانی به صفر می‌رسد و افرادی که از این بیمارستان استفاده می‌کنند هیچ‌گونه هزینه‌ای بابت درمان، دارو و پزشکان پرداخت نمی‌کنند.

وی گفت: دریافت هم‌زمان مجوز درمانگاه و بیمارستان تامین اجتماعی اتفاقی نادر است و بحمدالله شورای شهر و شهرداری شهر لار بحث این درمانگاه و بیمارستان را برعهده گرفته‌اند.

جعفرپور ضمن تقدیر از خیران نیک اندیش و همیشه در صحنه لارستان خاطرنشان کرد: اقدام خداپسندانه خیران در توسعه لارستان درخور تقدیر است اما آنچه مبنی بر عدم حضور دولت در پروژه‌ها مطرح می‌شود بر خلاف واقعیت است و دولت چندبرابر هزینه بخش خصوصی هزینه می‌کند.

وی افزود: وقتی خیری ۱۵ میلیارد تومان بابت احداث و تجهیز بیمارستانی دارای ۶۰۰ نفر کارمند هزینه می‌کند، دولت برای پرداخت حقوق کارکنان، حفظ، تعمیر و نگهداری بیمارستان در دوسال همین مقدار هزینه می‌کند و از آن به بعد نیز هزینه‌ها را بر عهده دارد که این خود جای تقدیر از مسئولین تامین اجتماعی است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: در خود این مرکز و حاشیه‌های آن اشتغال‌زایی بسیار زیادی صورت می‌گیرد که سبب اشتغال فرزندان این خطه می‌شود.

جعفرپور با اشاره به کلنگ زنی بیمارستان تامین اجتماعی لارستان در خرداد ماه گفت: وجود بیمارستان تامین اجتماعی سبب ایجاد رقابت و افزایش کیفیت سایر بیمارستان‌هاست و باید از این گونه فرصت ها استفاده کرد.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس با تذکر و آگاه کردن مردم اظهار کرد: افرادی در قالب دوستی و دلسوزی برای منطقه خیران منطقه را مورد هجمه قرار داده‌اند که باید توجه داشت که بخشش اموال شخصی خود از جانب خیران امری نیکوکارانه و قابل تحسین است.

وی تصریح کرد: ما امور دیگر منطقه را با پیگیری های مجدانه دنبال و خود را آماده خدمات بزرگ دیگر می‌کنیم و باید با همدلی و هفکری وحدت خود را حفظ کرده و اجازه دخالت از بیرون را به کسی ندهیم. جعفرپور گفت: هرکسی که از بیرون منطقه سبب اخلال و اختلاف در منطقه شود، از همه نیرو و ظرفیت نمایندگی منطقه و پشتیبانی مردم استفاده و با آنها مقابله می‌کنیم تا دست مداخله گر بیگانه را در هر لباس و پستی که باشد از منطقه قطع کنیم.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۴:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین