سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 23 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 8

مصوبه بيمارستان تأمين اجتماعي و چند وچون آن(یادداشت سردبیر)

ابتدا بر خود لازم مي‌دانم به عنوان فردي كه از آغاز ورود دكتر جعفرپور به مجلس مسأله بيمارستان و درمانگاه تأمين اجتماعي را پيگيري مي‌نموده‌ام از نماينده محترم مردم لارستان…

ابتدا بر خود لازم مي‌دانم به عنوان فردي كه از آغاز ورود دكتر جعفرپور به مجلس مسأله بيمارستان و درمانگاه تأمين اجتماعي را پيگيري مي‌نموده‌ام از نماينده محترم مردم لارستان و خنج و گراش در مجلس شوراي اسلامي و تيم پيگيري كننده كه براي تصويب اين مهم گام برداشته‌اند تقدير و تشكر نمايم. اين كار حاصل حدود ۲۰ ماه تلاش است كه برخي سطحي از آن مي‌گذرند.

 

حدود يك سال قبل درمانگاه تأمين اجتماعي  را براي لارستان مصوب كردند و برخي مي‌گفتند بيمارستان محقق نمي‌شود و دعاي دور از حاجت است به همين درمانگاه اكتفا كنيد كه اين هم ممكن است از بين برود اما دكتر جعفرپور به كمتر از بيمارستان راضي نمي‌شد تا بالاخره با رايزني‌هاي متعدد اين مهم تصويب شد كه همزمان با هم درمانگاه و بيمارستان را كلنگ‌زني نموده و به كمك خيرين كار آغاز شود.

درمانگاه به نحوي باشد كه زمين و ساخت توسط خيرين و تجهيزات و پزشكان متخصص وسيله تأمين اجتماعي تعيين و تأمين گردد. اما در مورد بيمارستان زمين وساخت و تجهيزات با خيرين و تأمين پزشك با سازمان تأمين اجتماعي باشد.

نكته‌اي كه نبايد از نظر دور داشت اين كه لارستان از ديرباز استحقاق داشتن درمانگاه يا بيمارستان تأ‌مين اجتماعي داشته اما پيگيريهاي لازمه يا صورت نپذيرفته يا اگر صورت گرفته نتيجه‌اي به دست نيامده و اين مهم اكنون به ثمر نشسته لذا ضرورت دارد خيرين محترم و متمولين با تأسيس اين واحدهاي درماني كمك بزرگي به منطقه لارستان و شهرستان‌هاي همجوار حتي استان هرمزگان بنمايند و در مرحله دوم رونق اقتصادي و اجتماعي را نصيب منطقه لارستان ‌كنند.

از اين مهم غفلت نكنيم و با زبان و بيان و عمل همراهي و همگامي خويش را نشان دهيم و گرهي از مشكلات جامعه را بگشاييم.

برخي همشهريان عزيز بدون توجه به دست‌آورد بيمارستان از اين كه بايد خيرين در اين وادي گام موثر بردارند، مصوبه فوق را كم‌ارزش جلوه داده‌اند در صورتي كه اين گونه نيست و كاري بااهميت انجام شده است.طبعاً گروه پيگيري‌كننده يا دفتر نماينده محترم بايد براي روشنگري بهتر تلاش نمايند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۳:۵۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین