سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 4 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

“بیمارستان تامین اجتماعی را همه باهم می سازیم”

خبر مسرت بخش اخذ مجوز ساخت بیمارستان و درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی، حدود یک هفته ای است که کام مردم منطقه جنوب فارس را شیرین کرده است. آنچه در این…

خبر مسرت بخش اخذ مجوز ساخت بیمارستان و درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی، حدود یک هفته ای است که کام مردم منطقه جنوب فارس را شیرین کرده است. آنچه در این میان، مردم را نگران کرده است، هزینه ساخت آن است که می بایست از طریق خیرین و مردم با همت تامین شود. در جواب این نگرانی ها باید گفت که؛ به فضل پروردگار و کمک خیرین همیشه در صحنه مردم جنوب فارس، این پروژه کلان عام المنفعه ساخته خواهد شد. به این دلیل از لفظ جنوب فارس استفاده می شود که؛ با تاسیس و راه

اندازی این مرکز مهم درمانی در منطقه، از ثمرات و فواید آن کل منطقه بهره مند می شوند.  به همین دلیل ما اطمینان داریم که؛ تمام خیرین بزرگ شهرستانهای: خنج، لامرد، گراش، مهر، لارستان و حتی مردمان دوست و برادر شمال استان هرمزگان مثل شهرستانهای: بندرلنگه، بستک، بندرخمیر، همه متحد و باهم درساخت آن اقدام خواهند نمود. در این میان شهرداری و شورای اسلامی شهر لار که وظیفه احداث این مجتمع پزشکی را برعهده دارند، باید در امر هدایت و راهنمایی خیرین علاقمند، به نحو احسن وارد عمل شوند.

حسن فراست

 

بد نیست در ادامه به بازخوانی بیانات امام خامنه ای پیرامون مشارکت های خیرین در امور عام المنفعه کشور نیز اشاراتی داشته باشیم. گردآوری این مطالب از وبسایت صبح لارستان صورت پذیرفته است.

امام خامنه ای در دیدار با خیرین سلامت کشور ، مقوله‌ی «سلامت و بهداشت و درمان» را جزء اولویت‌های اصلی و مسائل درجه‌ یک کشور خواندند و با تحسین فعالیت‌های مردمی صورت‌گرفته در این زمینه می فرمایند: هرگاه ایمان، توان و انگیزه‌ی مردمی به میدان عمل بیاید، کارها برکت مضاعف پیدا می‌کند و مشکلات حل می‌شود و بزرگ‌ترین مشوق برای خیرین را، به ثمر نشستن و بروز آثار عینی کارهای خیر می دانند که این فعالیت‌های خیرخواهانه، رضای خداوند متعال را نیز به دنبال خواهد داشت و هر کار خیری در میزان الهی محفوظ است و از نظر دور نخواهد ماند.

بیانات در دیدار اعضاى هیأت مدیره جامعه خیرین مدرسه‌ساز۱۳۹۳/۰۲/۱۵

رهبر انقلاب اسلامی همچنین در خصوص مشارکت مردم  می فرمایند:

مردم ما هر جایى که احساس کنند روا است و نیک است، در خرج کردن ابایى ندارند؛ [این] خیلى نکته‌ى مهمّى است. بعضى‌ها گله میکنند که چرا مثلاً در فلان قضیه مردم نیامدند کمک کنند. خب، باید براى مردم روشن کرد که این تکلیف است، این درست است؛ آن‌وقت مردم خودشان مى‌آیند.

اگر چنانچه توانستیم با مردم تفاهم کنیم و خوبىِ یک کار را و درستىِ یک راه را نشان بدهیم، اینها حاضرند هزینه‌هاى سنگین آن را بپردازند، بدون اینکه انسان از آنها بخواهد.

در هر کارى که مسئولان کشور و مدیران اصلى کشور، امور را به مردم محوّل کردند، این کار موفّق شد، این کار پیشرفت کرد؛ این یک تجربه است، این را باید ما یاد بگیریم؛ مکرر این را ما گفته‌ایم. یک وقت نگاه تنگ‌نظرانه است و مسئول دولتى انحصاراً کار را در دست میگیرد، این کار میماند، متوقف میشود؛ [اما] کار وقتى داده شد به نیروى عظیم و بى‌پایان مردم، با انگیزه‌هایشان، با توانهاى مادّى و معنویشان، آن‌وقت کار رشد پیدا میکند، شکوفایى پیدا میکند.

دیدار اعضای مجمع خیرین سلامت کشور با رهبر انقلاب۱۳۹۱/۱۰/۱۱

خیّرین درمان در این چند سال اخیر، به‌وجود آمده‌اند که دارند کارهاى خوبى انجام میدهند. به‌هرحال مردم خیّر در کشور فراوان و زیادند و مایلند کارِ خوب انجام بدهند؛ باید کار را به آنها معرّفى کرد و به آنها اعتماد کرد

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۸:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین