سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پیام تسلیت نماینده مردم در پی درگذشت “حاج محمد شیردم “

در پی درگذشت حاج محمد شیردم، پدر بزرگوار شهیدان پیژن، جهانگیر, جهانبخش و اکبر شیردم از شهدای عزیز خطه لارستان، نماینده مردم لارستان, خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی…

در پی درگذشت حاج محمد شیردم، پدر بزرگوار شهیدان پیژن، جهانگیر, جهانبخش و اکبر شیردم از شهدای عزیز خطه لارستان، نماینده مردم لارستان, خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی پیامی صادر نموده و این مصیبت را خدمت بازماندگان تسلیت گفته است. به گزارش میلادلارستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم، متن پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

خبر درگذشت حاج محمد شیردم، ابو الشهدا موجب تأثر و تألم گردید. این بزرگمرد با تقدیم چهار شهید والا مقام، افتخار خانواده های ایثارگرانی شد که هر کدام خود افتخار و چشم و چراغ جامعه اند.

ثبات قدم و استواری آن مرحوم در فراق شهیدان عزیزش، بیژن، جهانگیر، جهانبخش و علی اکبر نمادی از اقتدای او به سرور و سالار شهیدان حسین ابن علی (علیه السلام) می باشد.

اینجانب با عرض تسلیت به بازماندگان آن مرحوم و با ادای احترام به روح این اسوه ایثار و مقاومت از خداوند متعال برای این عزیز سفر کرده آرامش در جوار رحمت بی منتهای خداوند در کنار فرزندان شهیدش را مسألت دارم و توفیق ادامه راه شهیدان و ایثارگران و خدمت به خانواده های معزز آنان را از خداوند برای خود طلب می نمایم.

 

جمشید جعفرپور

خدمتگزار مردم شریف لارستان، خنج و گراش

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲:۳۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین