سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

شايعات تخريب‌كننده

چندي است كه از ناحيه گروهي معين برخي شايعات محاسبه شده عليه سرنوشت منطقه به راه مي‌افتد زماني از ۲ نماينده شدن لارستان بحث به ميان مي‌آيد و برخي شيطنت‌ها…

چندي است كه از ناحيه گروهي معين برخي شايعات محاسبه شده عليه سرنوشت منطقه به راه مي‌افتد زماني از ۲ نماينده شدن لارستان بحث به ميان مي‌آيد و برخي شيطنت‌ها گل مي‌كند هنگامي به صورت ناگهاني از استان شدن لارستان به عنوان استان فارس جنوبي صحبت به ميان مي‌آيد و به صورت ناگهاني هم فروكش مي‌كند. مردم عزيز لازم است بدانند براي تبديل يك منطقه  به استان ابتدا بايد مسأله در هيئت دولت

بررسي شود پس از چكش‌كاري‌هاي لازم و تصويب آن توسط هيئت دولت جهت تصويب  نهايي به مجلس شوراي اسلامي  فرستاده شود و در نهايت شوراي نگهبان  عدم مغايرت آن با شرع و قانون اساسي تصويب نمايد، سپس اجرايي گردد.

همشهريان عزيز واقفند كه خبر ارتجالي و پيامك‌هاي خلق‌الساعه جز توطئه‌چيني و تخريب و فساد بعدي و يأس آفريني نهايي چيزي در پي نخواهد داشت بايد بيدار بود و فريب ياوه‌گويان و توطئه‌چينان نخورد. جالب است به فاصله چند ساعت پس از پخش شايعه آقاي جعفر قادري نماينده لامردي‌الاصل شيراز در يك موضع گيري حساب شده نعل و ميخ‌ها را به هم جفت و جور مي‌كند و از طريق تبيين اختلاف مذهبي خواهان محو و لغو يك مسأ‌له مي‌شود.

وي از سويي خنج و لارستان و اوز را مطرح مي‌كند و گراش را از اين جرگه بيرون مي‌برد كه برادران آگاه گراشي بايد  بيدار باشند  و هدف شوم نقشه‌ها قرار نگيرند  سپس  اين نكته  كه اين سه قسمت اهل سنت نشين هستند گويي به دولت هشدار  مي‌دهد  و در نهايت فتوا مي‌دهد كه: جدا شدن جنوب استان فارس به مصلحت نيست .

آنچه براي ما مهم است صميميت و يكپارچگي و اتحاد منطقه لارستان بزرگ است كه حاكميت نظام مقدس جمهوري اسلامي را در همه زمان‌ها از جان و دل پذيرفته و يكپارچه در راه تعالي انقلاب  اسلامي گام برداشته‌اند هنر، اختلاف افكني نيست كه اين شيوه دشمنان و خيانتكاران است. هنر وحدت و يكپارچگي با وجود سلايق و مذاهب متفاوت است. خوب است بدانيد كه لارستان اولين خاستگاه حكومت اسلامي و ولايت فقيه به رهبري مجاهد نستوه حضرت آيت‌الله  حاج سيدعبدالحسين لاري مركز اسلام ناب محمدي و مجري فرمان  ولي فقيه زمان بوده و هست  و خواهد بود .

بعلاوه در زمان آن مجاهد نستوه  فرماندهي  نظامي بعضي قسمت‌ها به عهده برادران اهل سنت بوده كه تاريخ جنبش مشروطه  در لارستان گواه بر آن است.  در آن زمان بندر لنگه و بستك كه هر دو  برادران اهل سنت هستند جزء لارستان بوده است. در زمان اخير و قبل از ارتحال  حضرت آيت‌الله العظمي آيت‌اللهي و آيت‌الله سيدمجتبي موسوي لاري برادران اهل سنت منطقه حتي از بستك و هرمزگان ارتباط صميمي با بيوت آقايان داشتند .
صميميت برادران اهل سنت منطقه با بيوت و مردم لارستان به كوي چشم دشمنان در حال حاضر  نيز ادامه دارد.

راستي اين سمپاشي‌ها  براي چيست؟ يكي از نتايج آشكار سمپاشي‌ها يأ‌س آفريني در افكار عمومي است به نحوي كه هرگونه  كاري براي منطقه انجام شود، چون استان شدن تحقق نيافته بي‌ارزش و كم‌اهميت جلوه كند. در پايان دوباره تكرار مي‌كنيم مردم عزيز به هوش باشند به شايعات گوش ندهند و فرصت‌هاي خود و مسئولين را براي پاسخگويي به مسائل ياوه‌ صرف ننمايند و به هيچ كس اجازه سوء استفاده ندهند و با بيداري و بصيرت  و هوشياري به موج سواران نيز اجازه  سوار شدن بر امواج فريب ‌كارانه دشمن ساخته ندهند و طرح اينان خواه دشمنان خارجي باشند يا ناآگاهان داخلي،‌ در نطفه خفه كنند و در تعالي و ترقي و توسعه منطقه لارستان از جان و دل كوشا باشند و روابط  خود را با مسئولين اعم از مسئولين شهرستاني و استاني و كشوري صميمانه‌تر و تنگ‌تر سازند و به ياري خدا براي رشد و تعالي منطقه گام بردارند و بدانند كه «اِن تَنصرالله يَنصركُم و يُثبت اَقدامَكم» بهوش باشيم پتانسيل منطقه را بشناسيم و در توسعه و ارتقاي همه‌جانبه گام برداريم.

مدیرمسئول

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۳:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین