سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پیام تسلیت رئیس جمهور در پی ارتحال حاج محمدشیرددم

به گزارش میلادلارستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، دکتر روحانی رییس جمهوری در پیامی درگذشت ابوالشهدا مرحوم حاج محمد شیردم را به خانواده وی و ملت ایران…

به گزارش میلادلارستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، دکتر روحانی رییس جمهوری در پیامی درگذشت ابوالشهدا مرحوم حاج محمد شیردم را به خانواده وی و ملت ایران تسلیت گفت. در بخشی از این پیام تسلیت آمده است: “بی تردید درخت پربار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خون دلاوران فداکاری چون فرزندان مرحوم شیردم تناور گشته است؛ پدری که خالصانه و برای رضایت خدا از عزیزترین و گرانقدرترین سرمایه های زندگانی گذشت تا جان فشانی آن طائران ملکوت، حافظ و

پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشد”،متن پیام دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت مرحوم حاج محمد شیردم، اسوه ایثار و فداکاری و پدر چهار شهید سرافراز ایران اسلامی، شهیدان علی اکبر، بیژن، جهانگیر و جهانبخش موجب تالم خاطرگردید.
بی تردید درخت پربار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خون دلاوران فداکاری چون فرزندان مرحوم شیردم تناور گشته است؛ پدری که خالصانه و برای رضایت خدا از عزیزترین و گرانقدرترین سرمایه های زندگانی گذشت تا جان فشانی آن طائران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشد.
اینجانب با تسلیت این مصیبت به خانواده محترم شیردم و ملت بزرگ ایران، از درگاه ایزد منان برای آن عزیز سفر کرده رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان بردباری و سلامتی مسئلت دارم.

حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۵:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین