سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

جعفرپور: امیدوارم کار به تذکر سوم نکشد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون وزیر ارشاد ۲ اخطار برای معرفی مدیر کل جدید ارشاد فارس دریافت کرده است؛ از این رو این مهم باید هرچه زودتر…

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون وزیر ارشاد ۲ اخطار برای معرفی مدیر کل جدید ارشاد فارس دریافت کرده است؛ از این رو این مهم باید هرچه زودتر انجام شود. جمشید جعفر پور، اظهار کرد: امسال سال اقتصاد و فرهنگ با عظم ملی و مدیریت جهادی است، بنابراین باید در حوزه فرهنگ کارهای قابل توجهی انجام شود، اما مشخص نشدن مدیر کل ارشاد اسلامی استان فارس کارهای فرهنگی در فارس را تحت شعاع قرار داده است. وی با بیان اینکه تصمیم

نماینده عالی دولت در فارس به تغییر در حوزه ارشاد است، تصریح کرد: تاکنون ۲ بار به وزیر فرهنگ و ارشاد برای تعیین هرچه سریع‌تر مدیر کل ارشاد استان فارس تذکر داده‌ام. عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه ما بخش مهمی از وظیفه دولت را هدایت فرهنگی می‌دانیم،  خاطرنشان کرد: استان فارس با داشتن شهرستان‌های فراوان و وسعت زیاد ظرفیت‌های زیادی در زمینه فرهنگی دارد اما از داشتن مسئولان فرهنگی بی‌بهره است.

جعفر پور با بیان اینکه همه مسئولان فرهنگی استان فارس با دادن مشاوره به وزیر ارشاد برای تعیین مدیر کل ارشاد  فارس کمک کرده‌اند،  افزود: ۸ ماه است که وزیر ارشاد در تصمیم‌گیری تعلل می‌کند و این بلاتکلیفی سبب معطلی استان بزرگی هم‌چون فارس شده است. به گزارش میلادلارستان و به نقل از تسنیم، وی با بیان اینکه علت تذکر بنده به وزیر ارشاد بلاتکلیفی فارس از لحاظ فرهنگی است، گفت: وزیر ارشاد گزینه‌ای را انتخاب کرده که از نظر ایشان گزینه مناسبی است، اما ماه‌هاست که این گزینه در حال مشورت است که آیا سمت مدیر کلی ارشاد فارس را بپذیرد یا نه؟

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: وظیفه بنده به عنوان تنها نماینده مردم فارس در کمیسیون فرهنگی پیگیری و مطالبه مردم است. وی با بیان اینکه تاکنون هنرمندان و اهالی حوزه فرهنگ برای تعیین تکلیف شرایط موجود مراجعه‌های زیادی به من داشته‌اند، افزود: وزیر ارشاد دومین تذکر من را دریافت کرده و امیدوارم با سرعت در تصمیم‌گیری کار به تذکر سوم نکشد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین