جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

فرماندار ویژه لارستان از به مناقصه رفتن پروژه بیمارستان جویم خبر داد

حجت الاسلام احمدی امام جمعه شهر جویم به همراه شفیعی بخشدار،شهردار،اعضا شورای اسلامی شهر و جمعی از معتمدین بخش جویم با داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار…

حجت الاسلام احمدی امام جمعه شهر جویم به همراه شفیعی بخشدار،شهردار،اعضا شورای اسلامی شهر و جمعی از معتمدین بخش جویم با داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در این نشست داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سخنانی خاطر نشان کرد: باید با وحدت، همدلی و توکل بر خدا، رشد و توسعه و آبادانی را در منطقه لارستان بزرگ بویژه جویم کهن رقم بزنیم.

وی افزود: می توانیم با استفاده از فرصت ها، تهدیدها را خنثی کنیم و با اقدامات انقلابی و روحیه جهادی کارهای بزرگ را محقق کنیم.

دهقان گفت: برای امید افزایی در جامعه و حل مشکلات و دغدغه های مردم باید با پرهیز از حواشی مخرب با تمام قوا کار و تلاش کنیم.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه بهترین و بزرگترین لذت برای وی حل مشکلات مردم است، گفت: با کمک شهروندان لارستانی تلاش می‌کنیم بر گرفتاری ها فائق آمده و به سمت توسعه، عمران و آبادانی حرکت کنیم.

فرماندار ویژه لارستان در خصوص مشکلات مطرح شده توسط امام جمعه، بخشدار و رییس شورای اسلامی جویم هم گفت: با کمک هم بایستی از طریق ادارات کل استان پیگیری کرد تا بر مشکلات غلبه کنیم.

دهقان با بیان اینکه خدا را شکر برای احداث ساختمان بیمارستان جویم با اعتبار اولیه ۸۰ میلیارد ریال به مناقصه رفته است،گفت: برای اجرای دیگر طرح ها از جمله جاده جویم به خرده دره، چمن مصنوعی جویم، طرح های آبخیزداری و تکمیل و تجهیز و بازسازی آموزشگاه های نیمه تمام و فرسوده بخش جویم هم اعتبارات خوب و جداگانه ای از طریق تهران و استان اخذ شده است که بزودی تزریق می شود.

وی در پایان اظهار کرد: بخشداران، دهیاران و دیگر مسئولین و شوراهای اسلامی بخش باید از پرداختن به مسایل حاشیه‌ای و تفرقه انگیز پرهیز و حول محور امام جمعه خدمت به مردم کنند.

در ادامه حجت الاسلام احمدی امام جمعه شهرجویم، شفیعی بخشدار، رضایی رییس شورای اسلامی شهر و رازبان شهردار جویم و جمعی از معتمدین و اعضا شوراهای اسلامی شهر و بخش نیز ضمن تبریک به فرماندار جدید، مواردی را مطرح کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین