سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

چیت چیان تذکر جعفرپور را جدی بگیرد/ تکمیلی +سند

به گزارش میلادلارستان و به نقل از خانه ملت امروز تذکر های نمایندگان پیرامون موارد مختلف در صحن علنی مجلس قرائت شد. در این میان تذکر دکتر جعفرپور نماینده لارستان،…

به گزارش میلادلارستان و به نقل از خانه ملت امروز تذکر های نمایندگان پیرامون موارد مختلف در صحن علنی مجلس قرائت شد. در این میان تذکر دکتر جعفرپور نماینده لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی نیز به چشم می خورد. عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی طی تذکری به وزیر نیرو پیرامون توجه به اصلاح تعرفه برق گرمسیری مناطق با آب و هوای دمای مشابه به وی گوشزد نموده که تنش های اجتماعی

متوجه وزارتخانه آقای چیت چیان می باشد. متن تذکر به قرار زیر است:

” جعفرپور نماینده لارستان به وزیر نیرو درخصوص رفع تبعیض در تعرفه برق مناطق گرمسیر و اصلاح تعرفه مناطقی که دارای میانگین گرمایی مشابه و نزدیک به هم می‌باشند که مسئولیت تنش‌های اجتماعی متوجه وزارتخانه است، تذکر داد.”

لازم به ذکر است این موضوع به دلیل نزدیکی آب و هوا و میانگین دمایی لامرد و لارستان به هم بیان شده که متاسفانه علارغم پیگیری های متعدد نماینده سخت کوش منطقه هنوز تعرفه برق گرمسیری لارستان تغییری نکرده و همان ۳ ماه درجه ۱ و سه ماه درجه ۲ می باشد حال آنکه لامرد دارای ۷ ماه تعرفه درجه ۱ شده است. پیگیری های نماینده مردم در وزارت خانه ادامه یافته و اکنون امید است که تذکر شفاهی به وزیر نیرو بتواند تغییرات تعرفه برق را در منطقه اعمال نماید و باز هم امید آنکه با اصلاح تعرفه برق منطقه لارستان بزرگ نماینده مردم مجبور نشود وزیر را برای پاسخگویی به مجلس بکشاند. 

همچنین به گزارش میلادلارستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم متن کامل تذکر دکتر جعفرپور به مهندس چیت چیان به قرار زیر است :

حوزه انتخابیه لارستان، خنج و گراش ( که از مناطق محروم می باشند ) و سال های متمادی با حوزه انتخابیه مجاور دارای تعرفه یکسان مناطق گرمسیری رودند، از سال گذشته شاهد اصلاح تعرفه در حوزه انتخابیه مجاور می باشد ولی متأسفانه این اصلاح در حوزه انتخابیه لارستان، خنج و گراش انجام نشده و تلاش های فراوان نیز تا کنون به نتیجه نرسیده و اعتراضات و نگرانی های شدید مردمی ممکن است منجر به تنش های اجتماعی گردد.

تصویر متن تذکر نماینده مردم به وزیر نیرو  را از اینجا ببینید

گزارش مبسوط پیرامون پیگیری های نماینده مردم و آخرین تعرفه های موجود در مناطق گرمسیری کشور را می توانید از اینجا دریافت نمایید.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۷:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین