سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 43 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

حسین‌زاده آب پاکی را روی دست مردم ریخت؛ رئیس جمهور به لار نمی‌آید

نماینده مردم در مجلس می‌گوید تلاش زیادی برای حضور رییس‌جمهور در جنوب فارس کرده است، اما مصوبات سفر و جذب بودجه مهمتر از حضور رییس جمهور و وزرا در منطقه…

نماینده مردم در مجلس می‌گوید تلاش زیادی برای حضور رییس‌جمهور در جنوب فارس کرده است، اما مصوبات سفر و جذب بودجه مهمتر از حضور رییس جمهور و وزرا در منطقه است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از هفت‌برکه، استان فارس در آستانه ۲۰ مهرماه و روز حافظ آماده میزبانی از رییس‌جمهور می‌شود. تلاش‌هایی برای سفر رییس‌جمهور به لار و گراش انجام شد، اما لغو این سفر گلایه حسین‌زاده نماینده پنج شهرستان جنوبی فارس در مجلس را در پی داشت. به جای رییس‌جمهور یکی از وزرا و به احتمال زیاد وزیر ورزش به منطقه سفر می‌کند.

حسین‌زاده در مورد پیگیری برای سفر رییس‌جمهور گفت: «ما از اسفند ماه برای سفر آقای رییس جمهور پیگیری می‌کردیم. هم برای سفر به لار و هم به گراش گروه‌های مختلف نامه زدند و پیگیری کردیم و استدلالمان این بود که همان طور که رییس جمهور نگاهش به محروم‌ترین نقطه استان برای بازدید و دیدار با مردم است. مناطقی هم هستند که مردم زحمت کشیده‌اند و باری از روی دوش دولت برداشته‌اند و لازم است از این مردم تقدیر و تشکر شود که دلگرم شوند.»

نماینده مردم با اشاره به طرح‌هایی که در منطقه اجرا شده است گفت: « ورزشگاه عبدالغنی در کورده اوز با ۳۰ میلیارد هزینه افتتاح می‌شود. ورزشگاه منیری ۷۰۰ میلیارد تومان و برج علم و فناوری ۴۰۰ میلیارد همین مردم هزینه کرده‌اند. ما ۲۰۵ کیلومتر راه‌های خیرساز در کل حوزه‌ی انتخابیه داریم که در کشور بی سابقه است در حوزه بهداشت و درمان کلینیک فوق التخصصی مولی الموحدین و دستگاه رادیوتراپی در گراش و کلینک فوق تخصصی هاشمی‌زاده لار و ده‌ها کار بزرگ انجام شده است. به هیات دولت گفتیم با این زمینه زیبنده است که آقای رییس جمهور بیاید و تقدیر و تشکری کند.»

حسین‌زاده درباره روند برنامه‌ریزی سفر رییس‌جمهور گفت: «از هیات دولت آمدند هم لار و هم گراش بازدید کردند و موافقت کردند اما بنا بر ملاحظاتی که داشتند در نهایت سفر لغو شد. اما ما ناامید نشدیم و حتی من در سفر دو روزه به امارات هم همچنان پیگیری می‌کردم. در ادامه مجدد آمدند بازدید و در نهایت به علت فشردگی برنامه لغو شد.»

حسین‌زاده در مورد لغو سفر رییس‌جمهور به لار و گراش گفت: «فشردگی برنامه رییس‌جمهور دلیل اصلی لغو سفر بود. روز حافظ و افتتاح آزادراه اصفهان -شیراز برنامه اصلی است و رییس‌جمهور یک سری برنامه‌های فشرده دیگر هم دارد. با توجه به تجربه سفر قبلی و حضور کوتاه مدت وزیر بهداشت که گلایه مردم را در پی داشت ما هم نمی‌خواستیم یک حضور کوتاه و سرپایی باشد و تمرکز را گذاشته‌ایم روی مصوبات سفر و امیدواریم بتوانیم به جای حضور وزرا و تبلیغات به جذب بودجه نظر داریم.»

حسین‌زاده گفت: «خیرین ما نه تنها برای شهر خودشان کار کرده‌اند بلکه در جای‌جای کشور آثار آنان دیده می‌شود. من همه این‌ها را به اطلاع آقای منصوری معاون رییس‌جمهور رساندم و نهایت تلاش‌مان را انجام دادیم اما آن‌ها هم حق دارند که برنامه فشرده و درخواست‌ها زیاد است.»

حسین‌زاده با گلایه از تغییر برنامه سفر رییس‌جمهور گفت: «انتظار بحق مردم حضور رییس جمهور در جمع مردم بود حتی بعضی از خیرین از خارج از کشور تشریف آورده بودند ولی برنامه لغو شد. دولت باید تشکر و تکریم مردم به ویژه اهل سنت را در دستور کار خود داشته باشد و لغو این سفر گلایه مردم را در پی داشت و ما این گلایه را منعکس کرده‌ایم. ما انتظار داریم اگر الان به دلیل فشردگی فرصت نشد، در آینده نزدیک حتما رییس جمهور در حد نصف روز هم تشریف بیاورد و خدا قوتی به مردم بگویند.»

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “حسین‌زاده آب پاکی را روی دست مردم ریخت؛ رئیس جمهور به لار نمی‌آید”

  1. شهروند لارستان. بزرگ گفت:

    حالا که ریس جمهور. نیامدند. اگر هم. می آمدند باید به یکی. از مراکز شهرستانهایی که برادران اهل سنت ساکن هستند. مانند. اوز. وخنج. هم. می‌رفتند ومسافرت آقای ریسی متخصص. لار وگراش. تنها. نباشد

  2. ناشناس گفت:

    امدن ونيامدن رييس جمهور به لار خيلي هم مهم نيست.وزير ورزش به لار تشريف مي اورند و همه مشكلات حل ميشود وجاي هيچ نگراني نيست

  3. ناشناس گفت:

    تشکر به چه درد میخوره چند ساله مسیر لار به شیراز قراره دو بانده بشه. کجا رفت وعده و وعید.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین