جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 7 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
در پى اعتراض به انتزاع بخشى از هرمزگان به فارس

امام جمعه پارسیان به زنجیره انسانی پیوست+متن قطعنامه

امام جمعه پارسیان و ائمه جماعت ۵ روستای در خطر انتزاع برای نشان‌دادن اعتراض خود به مصوبه الحاق به استان فارس در کنار مردم حلقه‌ای از زنجیره انسانی تشکیل دادند….

امام جمعه پارسیان و ائمه جماعت ۵ روستای در خطر انتزاع برای نشان‌دادن اعتراض خود به مصوبه الحاق به استان فارس در کنار مردم حلقه‌ای از زنجیره انسانی تشکیل دادند. به گزارش میلادلارستان و به نقل از خبرگزاری فارس از پارسیان، پس از اقدام هنجارشکنانه شورای تامین لامرد، شامگاه چهارشنبه شهروندان پارسیان در اقدامی خودجوش اعتراض خود را به مصوبه غیر کارشناسی شده الحاق، با تشکیل زنجیره انسانی نشان دادند.

photo_2016-06-16_10-25-50

این مراسم  قطعنامه‌اى به شرح ذیل قرائت شد:

ما مردم شهرستان پارسیان اقدام بى‌شرمانه مسؤولین لامردی در یورش شبانه به روستاهای پارسیان را شدیدا محکوم می‌کنیم .  ما مردم شهرستان پارسیان از مسؤولین کشوری می‌خواهیم به اهانتی که به این شهرستان شده رسیدگی و نسبت به برخورد با عوامل این حادثه شوم اقدام نمایند.

  photo_2016-06-16_10-26-26

ما مردم شهرستان پارسیان، مردم عزیز شهرستان لامرد را دوست و برادر خود می‌دانیم و همواره میزبانان خوبی برای آنها بوده‌ایم و خواهیم بود. ما مردم شهرستان پارسیان از وزیر محترم کشور می‌خواهیم به عهدی که رئیس جمهور محترم در سفر خود به بندرعباس با مردم بسته‌اند وفادار مانده و نسبت به لغو کامل مصوبه انتزاع اقدام نمایند.

photo_2016-06-16_10-26-17
ما مردم شهرستان پارسیان همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده‌ایم و رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرمشق امورات خود قرار داده‌ایم و هرگز اجازه نخواهیم داد این اجتماع مسالمت آمیز مردم دست‌خوش تحرکات نانجیبانه و نابخردانه گردد.  ما مردم شهرستانهای پارسیان از نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار محترم هرمزگان، فرماندار محترم شهرستان پارسیان و مجمع نمایندگان استان به خاطر حمایت‌های بی دریغ‌شان تشکر نموده و خواستار مقاومت کامل آنها تا لغو دائمی و پایدار مصوبه هستیم.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “امام جمعه پارسیان به زنجیره انسانی پیوست+متن قطعنامه”

  1. مهدی آبنوس گفت:

    سلام
    این کار مسولان لا مردی منو یاد رژیم. ……………. . …….میندازه
    واقعا متاسفم اینا استان فارسی نيستند. تجاوز تجاوز تجاوز به خاک دیگران
    تا کی

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین