چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
معاون متوسطه آموزش و پرورش لارستان خبر داد

رقابت 70 دانش آموز برای ورود به مدارس صدرا در لارستان

میلاد لارستان: معاون متوسطه آموزش و پرورش لارستان از برگزاری آزمون ورودی مدارس صدرا در این شهرستان خبر داد و گفت: نتایج این آزمون نیمه دوم تیرماه اعلام می شود.

معاون متوسطه آموزش و پرورش لارستان از برگزاری آزمون ورودی مدارس صدرا در این شهرستان خبر داد و گفت: نتایج این آزمون نیمه دوم تیرماه اعلام می شود.

محسن شامحمدی در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با گرامیداشت ایام لیالی قدر و عرض تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه امام اول شیعیان حضرت علی بن ابی طالب(ع)، اظهار داشت: در لارستان دو مدرسه صدرا پسرانه و دخترانه وجود دارد.

وی افزود: این مدارس زیر نظر آموزش وپرورش وسازمان تبلیغات اسلامی اداره می شود.

معاون متوسطه آموزش و پرورش لارستان با بیان اینکه دراین مدا س فقط یک رشته علوم ومعارف اسلامی تدریس می شود، تصریح کرد: آزمون ورودی امسال بطور هماهنگ با تمامی مدارس صدرا در استان فارس و با حضور ۷۰ نفر شرکت کننده برگزار شد.

شامحمدی با اشاره به اینکه نتایج این آزمون در نیمه دوم تیر ماه اعلام می شود، ادامه داد: از کسانی که ۶۰ درصد نمره کتبی را کسب کنند مصاحبه بعمل می آید وسپس نتایج قبول شدگان نهایی در مرحله دوم اعلام می شود.

وی با بیان اینکه مدارس صدرا روزانه است و کلیه امکانات رفاهی موجود در آن همانند مدارس دولتی است، یادآور شد: دبیران این مدارس همانند مدارس خاص و به انتخاب مدیر صورت می گیرد و نیروی مورد نیاز آن توسط امو زش وپرورش تأمین می شود.

 معاون متوسطه آموزش و پرورش لارستان بیان کرد: دانش آموزان با معدل ۱۶ به بالا حق شرکت در آزمون ورودی را دارن و چون با شرط معدل، آزمون ومصاحبه وا رد این مدارس می شوند، به لحاظ درسی توانمند واز نظر معنوی مقیدتر و متعهد تر تربیت می شوند.

این کارشناس امور آموزشی با اشاره به اینکه مدارس صدرا از سال ۸۷ فعالیت خود را آغاز کرده و تا الان ۹۰ نفر از هر کدام از دو مدرسه فارغ التحصیل شده اند، تصریح کرد: مدرسه صدرا لارستان، پس از شیراز به عنوان دومین شهرستان در استان فارس موفق به اخذ امتیاز راه اندازی این مدارس شده و به تدریج در چند شهر دیگر فارس نیز مدرسه صدرا در حال راه اندازی است.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین