چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 53 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان خبر داد

اعطای تسهیلات 50 میلیون ریالی به دارندگان مشاغل خانگی در لارستان

میلاد لارستان: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان گفت: متقاضیان و دارندگان مجوز مشاغل خانگی می‌توانند تا سقف ۵۰ میلیون ریال از تسهیلات با کارمزد چهار درصد استفاده کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان گفت: متقاضیان و دارندگان مجوز مشاغل خانگی می‌توانند تا سقف ۵۰ میلیون ریال از تسهیلات با کارمزد چهار درصد استفاده کنند.

عبدالمهدی قاسمی در گفت و گو با میلاد لارستان؛ درباره نحوه حمایت این اداره از مشاغل خانگی، اظهار داشت: دارندگان مجوز کسب و کار خانگی می توانند از تسهیلات بانکی این حوزه بهره مند شوند و در صورت واجد شرایط بودن از انواع گوناگون حمایت ها نظیر حق بیمه خویش فرما، تسهیلات و  بازار های محلی جهت عرضه محصولات خانگی و غیره برخوردار خواهند شد.

وی افزود: متقاضیان و دارندگان مجوز مشاغل خانگی می توانند تا سقف ۵۰ میلیون ریال از تسهیلات با کارمزد ۴ درصد استفاده کنند.

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان با اشاره به اینکه در ۴ ماه نخست امسال ۲۱۹ نفر در ۲ دفتر کاریابی لارستان ثبت نام کرده اند، تصریح کرد: از این تعداد ۶۳ نفر به کار گرفته شده اند.

 رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان بیان کرد: در حال حاضر ۲۴۸ نفر در لارستان از مقرری بیمه بیکاری استفاده می کنند.

 قاسمی اضافه کرد: برای ساماندهی اشتغال اتباع خارجی در سال جاری ۱۵۰ مورد بازرسی انجام شده است، افزود: طی این مدت، ۲۱  کارگر از اتباع بیگانه غیرمجاز را شناسایی و برای کارفرمایان برگ جریمه صادر شده است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۶:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین