چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
با حضور معاون فرماندارویژه لارستان صورت پذیرفت:

افتتاح و کلنگ زنی چند طرح در بخش صحرای باغ لارستان

میلاد لارستان: با حضور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان چند طرح عمرانی در بخش صحرای باغ افتتاح و یا ساخت آن آغاز شد.

با حضور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان چند طرح عمرانی در بخش صحرای باغ افتتاح و یا ساخت آن آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ در دومین روز از هفته دولت، چند طرح عمرانی ،زیربنایی و خدماتی با حضور علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور فرمانداری ویژه لارستان ،احمد دلاور بخشدار صحرای باغ وتعدادی از مسؤلین ادارات شهرستان و بخش با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال در بخش  صحرای باغ افتتاح و یا ساخت آن آغاز شد.

ساختمان دهیاری روستای کارگاه در زمینی به مساحت ۳۹۰ متر مربع با زیربنای ۱۲۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال،بولوار سعدی روستای دشتی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال ،جاده روستایی گاوبست به طول ۳۳۰۰ متر با عرض ۷ متر و ساخت ۸ ابنیه با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و ایستگاه تلویزیونی دیجیتال عمادده همراه با ساخت ساختمان و تجهیز یک دستگاه گیرنده دیجیتال با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال از اهم طرح های افتتاح شده در این بخش می باشد.

مسئولین همچنین در این روز کلنگ آغاز ساخت ساختمان دهیاری روستای هرمود در زمینی به مساحت ۱۱۳۵ متر مربع با زیربنای ۱۶۰ متر مربع با براورد هزینه ای به مبلغ دو میلیارد ریال، میدان ورودی شهر عمادده به طول ۵۰۰ متر با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال در فاز اول  و پارک جنگلی این شهر در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار به زمین زدند.

در آیین افتتاح این طرح ها، علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری ویژه لارستان در سخنانی هفته دولت را تبریک گفت و از همه خیرین بخش صحرای باغ تقدیر و تشکر کرد.

وی ادامه داد:خدا را شکر نگاه دولت تدبیر و امید به مناطق محروم و روستایی بیشتر است  چرا که اگر ما به سمت کارهای زیربنایی و زیرساختی حرکت کنیم رشد و توسعه در روستاها را می توانیم به عینه مشا هده کنیم.

معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان ضمن تقدیر و تشکر از خیرین منطقه صحرای باغ، تصریح کرد:از افتخارات این منطقه وجود خیرین عزیز است که برای اجرای طرح های عمرانی و عام المنفعه به کمک دولت       می آیند و برای آبادانی شهر و دیار خود هزینه می کنند.

علی پور ضمن عذرخواهی از مردم بخش صحرای باغ که هفته قبل چند ساعتی دچار خاموشی برق شده بودند گفت:امسال از محل اعتبارات دو در صد نفت و گاز و تملک داراییهای سرمایه ای،بودجه ای  را برای افزایش و تقویت و نصب تراس برق  احتصاص داده ایم.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین