دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

فرماندار و هیئت همراه پیگر 6مشکل اصلی مردم کورده شدند

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، مسائل و مشکلات روستای کورده از بخش مرکزی مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، مسائل و مشکلات روستای کورده از بخش مرکزی مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندارویژه لارستان به اتفاق مسعود راسخی و علی اصغر علی پور معاونین سیاسی و برنامه ریزی فرمانداری ،ماشاالله ثمری بخشدار مرکزی و جمعی از روسای ادارات شهرستان به روستای کورده از بخش مرکزی سفر کرده و با حضور در این روستا از نزدیک با مسائل و مشکلات این روستا آشنا شد.

در این نشست سعداله یگانه رییس شورای اسلامی کورده اهم مشکلات و نیازمندی های این روستا را

نبود دستگاه دیجیتال تلویزیونی،

فرسوده بودن شبکه داخلی و لوله های آب،

قدیمی بودن ساختمان مدارس،

وضعیت نامعلوم ورودی روستا،

بیکاری جوانان اخراج شده از کارخانه سیمان

 کمبود آب

و غیره بیان کرد.

در این نشست رسول عسکری رییس اداره آبفا روستایی لارستان گفت:از سال ۷۷ در این روستا چهار حلقه چاه حفر شده است که در این چند سال اخیر بدلیل خشکسالی تا عمق ۴۳۰ مترهم این چاهها کف شکنی گردیده است. وی با بیان اینکه این روستا دارای ۱۳۰۰ اشتراک آب است؛ گفت: حدود ۵ کیلومتر خط انتقال آب انجام و برای شهرک جدید کورده هم آبرسانی صورت پذیرفته است.

محمد فیاض پور مدیر آموزش و پرورش لارستان هم گفت:در حال حاضر بحث ساخت و ساز مدارس جدیدی در دستور کار نیست اما اگر خیرین اعلام آمادگی نمایند بصورت مشارکتی این امر صورت می پذیرد. وی ادامه داد:امسال ۱۶ دستگاه وسایل سرمایشی و گرمایش همراه با ۴ پکیج هوشمند سازی در مدارس کورده نصب گردیده است و تمامی معلمین خواسته شده در مدارس کورده در حال تدریس هستند.

منصور رضایی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان هم گفت:با کسانی که اقدام به زمین خواری کنند به شدت برخورد می گردد،البته نیروهای خدوم حفاظت از منابع طبیعی نیز شبانه روزی در این خصوص حراست و مراقبت می نمایند.

فرماندار ویژه لارستان هم در خصوص موارد مطرح شده گفت:انشاالله با رایزنی با مدیران شهرستانی و یا کل استانی تمامی مسایل و مشکلات را پیگیری می نماییم. جلیل حسنی  افزود: فلسفه حضوردر روستاها این است که از نزدیک با مردم دیدار و بصورت چهره به چهره به حرفهای آنها گوش فرا دهیم تا گره ای از کار مردم روستاها باز شود. وی خاطر نشان کرد: برای رفع مشکلات روستاهای این بخش پیگیری لازم صورت خواهد پذیرفت و نگاه ویژه تری به روستاها خواهیم داشت

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین