جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
با حضور مسئولان لارستان صورت گرفت

بررسی مسائل و مشکلات روستای بریز

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به همراه تعدادی از مسئولین شهرستان مسائل و مشکلات روستای بریز را مورد بررسی قرار دادند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به همراه تعدادی از مسئولین شهرستان مسائل و مشکلات روستای بریز را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان؛ به دعوت بخشدار مرکزی و دهیار و شورای اسلامی روستای بریز ، جناب فرماندار جلیل حسنی به همراه جمعی از مسیولین از جمله : ریبس آبفای روستایی، مدیر اداره برق، رییس منابع طبیعی، ربیس بنیاد مسکن، فرمانده نیروی انتظامی، مدیر آموزش و پرورش، معاون برنامه ریزی فرماندار، سرپرست میراث فرهنگی و بخشدار مرکزی در این روستا حضور پیدا کردند.

در این جمع دهیار محترم روستای بریز آقای محمد طاهری به نمایندگی از مردم بریز صحبت کردند و از مشکلات این روستا سخن گفتند از جمله این مشکلات : تامین آب و برق برای شهرک روستا، رسیدگی به بناهای تاریخی در حال تخریب مثل کاروانسرا و آب انبار شاه عباسی، مشکلات دامداران و کشاورزان، نبود فضای ورزشی جهت اوقات فراغت جوانان، نبود پوشش شبکه دیجیتال.

فرماندار ویژه لارستان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم بریز، در جهت رفع مشکلات اقدامات لازم را از مسیولین ادارات مربوطه خواست و آنها را مامور به پیگیری کرد.

در ادامه هر یک از مسیولین نیز پاسخ هایی دادند و قول هایی داده شد.

خبر نگار: سحر طاهری

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “بررسی مسائل و مشکلات روستای بریز”

  1. Mallahi گفت:

    خدا کنه رسیدگی کنن

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین