پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

آغاز ثبت نام متقاضیان دریافت تسهیلات کشاورزی در فارس

ثبت نام متقاضیان دریافت تسهیلات کشاورزی در استان فارس آغاز شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت:…

ثبت نام متقاضیان دریافت تسهیلات کشاورزی در استان فارس آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: برنامه تولید اشتغال وزارت جهاد کشاورزی با تمرکز بر تامین مالی زنجیره عرضه – ارزش به جای فعالیت‌های مستقل و جزیره‌ای ارائه شده است.

محمود کجوری افزود: در راستای تامین منابع مورد نیاز برنامه تولید و اشتغال از منابع ملی، اعتباراتی به استان تخصیص یافته و با استفاده از کمک‌های فنی و اعتباری استانی منابعی هم برای تامین یارانه تسهیلاتی در قالب این بند قانون بودجه تجهیز شده است.

این مقام مسئول ادامه داد : سهم بخش کشاورزی از یارانه ابلاغی امکان تامین مبلغ ۲ هزار و ۱۴۵ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت برای طرح‌های باغبانی به میزان ۹۲۵ میلیارد ریال و برای طرح‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی یک هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال است .

وی اظهار داشت: نرخ سود تسهیلات در رسته فعالیت باغبانی در مناطق محروم ۷ درصد و در مناطق برخوردار ۹ درصد و در رسته فعالیت صنایع تبدیلی و تکمیلی در مناطق محروم ۱۲ درصد و در مناطق برخوردار ۱۴ درصد است.

مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تاکید کرد: متقاضیان این تسهیلات برای ثبت نام می توانند به سامانه سیتا به نشانی cita.maj.ir مراجعه کنند.

کجوری با بیان اینکه طرح پیشنهادی توسط کارشناسان فنی شهرستان تایید اعتبار و توسط مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تایید نهایی می شود، افزود: طرح ارسالی توسط واحد اجرایی ثبت و در کارگروه اقتصادی مطرح می‌شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین