جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

تمام برنامه های هفته درختکاری در لارستان لغو شد

در پی انتشار ویروس کرونا و نگرانی از انتقال آن، تمام برنامه های هفته درختکاری در لارستان لغو شد. به گزارش روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لارستان…

در پی انتشار ویروس کرونا و نگرانی از انتقال آن، تمام برنامه های هفته درختکاری در لارستان لغو شد.

به گزارش روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لارستان با توجه به نزدیک شدن به هفته منابع طبیعی و برنامه های جشن درختکاری که همه ساله از ۱۵ لغایت ۲۱ اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می شود و در پی انتشار ویروس کرونا و نگرانی از انتقال آن در مراسم ها، جشن ها و جلسات عمومی، در خصوص لغو مراسم های بزرگداشت این هفته به استحضار مردم شریف شهرستان لارستان می رساند با توجه به شرایط پیش آمده و نگرانی از انتقال و انتشار کرونا و به استناد دستورالعمل های متعدد از جمله دستور العمل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس و همچنین مصوبات شوراهای هماهنگی مدیریت بحران که در آن برگزاری کلیه جلسات و مراسم ها ممنوع اعلام شده است.

همچنین عدم امکان حضور تشکل های مردمی در برنامه های هفته منابع طبیعی، بمنظور حفظ سلامت مردم شریف شهرستان و همکاران و به استناد مصوبه پنجمین جلسه ستاد بزرگداشت مراسم های هفته منابع طبیعی، کلیه برنامه ها، جشن ها و مراسم های این هفته لغو و برنامه های پیش بینی شده امسال به مناسبتهای مختلف در طول سال بعد منتقل خواهد شد .

بر این اساس تمامی اقدامات و فعالیتهای هفته منابع طبیعی سال جاری با رویکرد فرهنگ سازی در زمینه حفاظت از عرصه های منابع طبیعی و از طریق شبکه های مجازی و رسانه های ارتباط جمعی پیگیری خواهد شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۹:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تمام برنامه های هفته درختکاری در لارستان لغو شد”

  1. ناشناس گفت:

    نیروهای فضای سبز به کمک مینی بیلهای مکانیکی هرس درختان که ریه های شهر محسوب می شوند انجام دهند نیازی به به جشنواره و اجتماع مردمی نیست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین