پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

ادارات لارستان در زمینه مسکن ملی جوابگوی مطالبات به موقع مردم باشند

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با تاکید بر تسریع در روند اجرای طرح ملی مسکن، گفت: اداره کل راه و شهرسازی، منابع طبیعی و بنیاد مسکن شهرستان نیز در…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با تاکید بر تسریع در روند اجرای طرح ملی مسکن، گفت: اداره کل راه و شهرسازی، منابع طبیعی و بنیاد مسکن شهرستان نیز در این راستا سرعت و دقت عمل را داشته باشند تا ضمن سرعت بخشیدن به اجرای کار به تعهدات به طور جد عمل کنند و جوابگوی مطالبات به موقع مردم باشند و مهمتر اینکه از تعارضات اجتماعی در آینده جلوگیری شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی در جلسه شورای تامین مسکن شهرستان، که با حضور مهندس شبانی مدیر کل راه و شهرسازی لارستان و جمعی از روسای ادارات شهرستان در فرمانداری برگزار شد، تصریح کرد: طرح اقدام ملی مسکن، یکی از اقدامات مهم دولت دوازدهم برای خانه‌دار کردن جوانان و اقشار محروم جامعه است که از ظرفیت‌های مختلف قانونی برای کاهش قیمت تمام ‌شده مسکن استفاده می‌کند.

وی اظهار داشت: طرح اقدام ملی مسکن، یکی از مهمترین پروژه‌هایی است که به جد پیگیر اجرایی شدن آن هستیم و بهانه ای برای تحویل ندادن زمین و پروانه ساختمانی از دستگاه ها پذیرفته نیست.

فرماندار ویژه لارستان افزود: نباید اجازه داد سرمایه مردم بدون استفاده باقی بماند، بلکه باید هرچه سریعتر مشکلات موجود مرتفع و با همراهی و همکاری دستگاه های ذیربط این کار در اسرع وقت انجام شود.

نماینده عالی دولت در لارستان تاکید کرد: در طرح اقدام ملی مسکن، باید با تلاش مضاعف و همکاری مستمر دستگاه‌های اجرایی به کارها سرعت ببخشیم.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه مسکن، موتور محرکه اقتصاد و اشتغال کشور است، تصریح کرد: در شهر لار ۱۲۰۰ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن هستند که واریز وجه نیز انجام داده اند.

حسنی استقبال مردم لارستان در طرح اقدام ملی را مثال زدنی توصیف کرد و اظهار داشت: با توجه به اراضی تأمین شده توسط اداره کل راه و شهرسازی لارستان، فاز اول این طرح بزرگ که ۱۸۵ واحدی است، جنب ساختمان قرارگاه پلیس راه جنوب استان در حال احداث می باشد؛ اما مراحل طراحی فاز ۲ و ۳ نیز در حال انجام و پیگیری است.

وی با اذعان بر اینکه تا کنون ۱ هزار و ۲۰۰ نفر در شهر لار آورده اولیه ۴۰ و یا ۶۰ میلیون تومانی خود را واریز کرده‌اند، ابراز کرد: این نشانه پیشتازی طرح اقدام ملی مسکن لارستان در سطح استان فارس است.

فرماندار ویژه لارستان در ادامه خاطرنشان کرد: اداره کل راه و شهرسازی، منابع طبیعی و بنیاد مسکن شهرستان نیز در این راستا سرعت و دقت عمل را داشته باشند تا ضمن سرعت بخشیدن به اجرای کار به تعهدات به طور جد عمل کنند و جوابگوی مطالبات به موقع مردم باشند و مهمتر اینکه از تعارضات اجتماعی در آینده جلوگیری شود.

حسنی این را هم گفت که دستگاه های خدمات رسان همچون شهرداری و ادارات آب، برق، گاز، مخابرات، آزمایشگاه خاک، نظام مهندسی و غیره هم پای کار هستند تا وقفه ای در کار این طرح عظیم صورت نگیرد.

در ادامه احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، مدیر کل راه و شهرسازی لارستان و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان نیز مطالبی را بیان کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین