چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تماس حسین‌زاده با وزیر راه و شهرسازی؛حسین‌زاده:مردم منتظر جذب اعتبارات هستند/قاسمی:عقب‌ماندگی‌ پروژه بسیار است

در پی افزایش سوانح رانندگی در جاده مرگ (جهرم – لار) حسین زاده با وزیر راه تماس گرفت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، در…

در پی افزایش سوانح رانندگی در جاده مرگ (جهرم – لار) حسین زاده با وزیر راه تماس گرفت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، در پی افزایش حوادث رانندگی و جان باختن تعدادی از افراد در روزهای گذشته در جاده جهرم – لار که به جاده مرگ معروف است، مهندس حسین‌زاده نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی با مهندس رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی به‌صورت تلفنی گفتگو کرد.

وی در این تماس ضمن تاکید بر ضرورت تسریع در تکمیل پروژه دوبانه‌شدن جاده جهرم – لار اظهار داشت: مردم منتظر به ثمر نشستن پیگیر‌ی‌ها و جذب اعتبارات برای این پروژه هستند و هرگونه تلف شدن وقت در این رابطه منجر به وقوع سوانح دیگر و فوت بسیاری از عزیزان خواهد شد.

حسین‌زاده همچنین با اشاره به نامه رئیس‌ شورای شهر لار به وی که خواستار دیدار با وزیر شده بودند، خطاب به وزیر گفت: لازم است در اسرع وقت جلسه‌ای با حضور نمایندگان مردم این منطقه با جنابعالی برگزار شود تا آنان ضمن برشمردن مصائب و داغ‌هایی که مردم در این سال‌ها تحمل کردند، گزارشی از پیگیری‌ها و روند جذب اعتبارات از جنابعالی دریافت کنند.

وزیر راه و شهرسازی نیز در این گفتگو با ابراز تاسف از حوادث پیش آمده، عنوان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم پیگیری‌های بسیاری با محوریت جنابعالی و با همکاری وزارتخانه انجام گرفته که پیش از سفر رئیس‌جمهور به استان فارس نیز در جلسه‌ای که با یکدیگر داشتیم، آن پیگیری‌ها را بررسی و امیدواریم در آینده نزدیک مردم ثمرات آن را مشاهده کنند.

قاسمی خاطرنشان کرد: متاسفانه پروژه دوبانده شدن جاده جهرم – لار عقب‌ماندگی‌های بسیاری دارد و باتوجه به شرایطی که کشور دارد و با کسری بودجه روبروست با همراهی جنابعالی تلاش داریم از منابع مختلف، تامین اعتبار کنیم و پروژه را به‌سرعت به سرانجام برسانیم.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد: در آینده‌ای نزدیک با اهالی جنوب فارس جلسه برگزار خواهد کرد و ضمن شنیدن دغدغه‌های آنان به ارائه گزارش انجام شده در خصوص این جاده و دیگر مسیرها خواهد پرداخت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “تماس حسین‌زاده با وزیر راه و شهرسازی؛حسین‌زاده:مردم منتظر جذب اعتبارات هستند/قاسمی:عقب‌ماندگی‌ پروژه بسیار است”

  1. 2 گفت:

    ته این گفتگو یعنی صبر کنید تا بیشتر کشته شوند فعلا برای لارستان بودجه نداریم ولی برای راههای فرعی و غیر ضرور بودجه داریم!!!!!

  2. ماشالله گفت:

    بشنو ولی باور نکن . مثل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هستش که از نماینده اسبق به مردم گفتن کاری نکنید که در حال پیگیری هستیم تا الان . از اونروز تا الان بخاطر بلاتکلیفی چقدر در جادههای مواصلاتی حوزه جنوب فارس کشتار جمعی شده ؟!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین