یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 32 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

انتقال آب از خلیج فارس به فارس در دست پیگیری

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری فارس گفت: انتقال آب از خلیج فارس برای رفع مشکل آب در شرق و جنوب استان فارس در دست پیگیری تیم…

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری فارس گفت: انتقال آب از خلیج فارس برای رفع مشکل آب در شرق و جنوب استان فارس در دست پیگیری تیم مدیریت ارشد استان است.  دارا کیانی  افزود: استاندار و تیم مدیریتی استان برای پاسخ به

نیازهای مناطق شرق و جنوب استان به آب، انتقال آب از خلیج فارس را پیگیری می کنند. وی گفت: مطالبات مردم استان که در سفرهای شهرستانی استاندار در قالب نامه یا درخواست شفاهی مطرح شده است در چهار گوشه استان پهناور فارس متفاوت است.

کیانی ادامه داد: به عنوان نمونه، بیشترین شمار شکایت ها و درخواست ها در شرق و جنوب استان فارس مشکل آب است و باید این مشکل با تدبیری رفع شود و البته می دانیم که این امر یک شبه اتفاق نمی افتد چرا که سال ها است این مناطق از خشکسالی رنج می برند.

به گارش میلادلارستان و به نقل از جنوب پرس وی افزود: مشکل اساسی امروز کشور بحث اشتغال است و این موضوع مشترک در مطالبات همه مردم مناطق استان نیز هست. مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری فارس گفت: تیم مدیریتی استان در تلاش است تا با جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی و کمک به برپایی کارگاه های تولیدی و خدماتی، شمار بیکاران در استان فارس را کاهش دهد و بر رونق تولید و کسب و کار بیفزاید.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۳:۱۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین