سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

حمایت نماینده و پیگیری اخذ امتیاز دانشگاه فرهنگیان لارستان

در آخرین جمعه از شهریورماه و در آستانه بازگشایی مدارس سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته , محمد فیاض پور معاون مدیر کل ومدیر آموزش وپرورش لارستان  بود…

در آخرین جمعه از شهریورماه و در آستانه بازگشایی مدارس سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته , محمد فیاض پور معاون مدیر کل ومدیر آموزش وپرورش لارستان  بود که پیرامون موضوعات آموزشی و پرورشی وبرنامه های انجام یافته و پیش رو برای نمازگزاران محترم مطالبی را ارائه نمود. وی

در ابتدای سخنان خود بیان داشت : مردمی ترین وفراگیر ترین نهاد آموزش وپرورش است به نحوی که ما در هر خانواده حداقل یک نماینده داریم وبه همین دلیل باید همکاری همه جانبه میان این نهاد و  همه اقشار وجود داشته باشد. وی تاکید نمود: آموزش وپرورش لارستان آموزش وپرورشی است پرافتخار که مسئولین عزیز گذشته با خوبی ودلسوزی  وبا درایت توانسته اند تا به امروز نقش توسعه بخشی وپیشرفت را در این مجموعه نهادینه کنند .

وی در ادامه ازکمبود فضای آموزشی به ویژه در شهرک هایی که در شهرجدید احداث شده اند ودر آنها ساخت فضای آموزشی پیش بینی نشذه اند به عنوان یک مشکل پیش روی خود در امر ثبت نام از ساکنین این شهرک ها یاد کرده و نداشتن یک سالن مجهز واختصاصی جهت برگزاری امتحانات را از دیگر نیاز های این مدیریت برشمرد.

معاون مدیر کل ومدیر آموزش وپرورش لارستان همچنین اظهار داشت: یکی از بزرگترین معضلاتی که نوجوانان وجوانان را تهدید می کند بی انگیزگی آنها در امر تحصیل است وعلت آن را مشغله های ذهنی فراوانی است که از سوی رسانه های جمعی برای آنان ایجاد می شود.

فیاض پور کمبود نیروی انسانی ومعلم به ویژه در مقطع ابتدایی را یکی دیگر از معضلات حوزه مدیریت خودنام برد و یکی از دغدغه ها وتلاش خود را دراین مدت جهت گیری برای حل این کمبودها بیان داشت واولین اقدام خود را در این زمینه سازماندهی نیرو های انسانی و پست بندی دقیق آنها برشمرد تا هر معلم در پست ورشته تخصصی خود مستقر شود وبه دانش آموزان خود خدمات مناسب ارائه دهد.

وی از رایزنی خود با مسئولان استانی با حمایتهای همه جانبه مسئولان شهرستان در جهت اختصاص یافتن یک سوم نیروهای توزیع شده ی استانی به لارستان خبر داد .
 
وی همچنین از اقدامات دیگر دراین مدت به تقاضای افزایش سهمیه تربیت معلم ودانشگاه فرهنگیان در دیدار خود با رییس دانشگاه فرهنگیان کشور اشاره داشت و تاکید نمود با حمایتهای نماینده محترم همچنان پی گیر این افزایش سهمیه وهمچنین اخذ امتیاز دانشگاه فرهنگیان برای لارستان هستیم.

بحث پی گیری پروژه های دولتی واتمام پروژه های نیمه تمام – مشارکت مادی ومعنوی مردم عزیز در امر تعلیم وتربیت و تحکیم اخلاق وایمان برای داشتن نسلی پویا وفعال در این شهرستان بزرگ – تلاش در جهت راه اندازی فرهنگسرای فرهنگیان -تقدیر از بیوت آیات عظام آیت اللهی و موسوی لاری ،امام جمعه محترم وحوزه علمیه ,شورای اسلامی شهر،فرمانداری محترم وسایر نهادها وخیرین بزرگوار،به خاطر همکاری وحمایت آنها از آموزش وپرورش بخش پایانی سخنان فیاض پور را به خود اختصاص داد.  به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی معاونت مدیرکل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، وی  بار دیگر از همه ی اقشار مختلف ونهادها به ویژه نهادهای فرهنگی وآموزشی برای همکاری وتعامل بیشتر با آموزش وپرورش شهرستان  جهت رشد وپویایی جامعه ی علمی دعوت به همکاری نمود

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۵:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین