چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اجرای طرح هدیه مهر تحصیلی در لارستان

طرح هدیه مهر تحصیلی برای اجرای صحیح و امینانه نیات واقفین برنامه ریزی شده است و طبق آن دانش آموزان بی بضاعت، لوازم التحریر مورد نیاز خود را از محل…

طرح هدیه مهر تحصیلی برای اجرای صحیح و امینانه نیات واقفین برنامه ریزی شده است و طبق آن دانش آموزان بی بضاعت، لوازم التحریر مورد نیاز خود را از محل موقوفات منطبق دریافت می کنند. سرپرست اداره اوقاف لارستان گفت:

در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی، طرح مهر تحصیلی در شهرستان لارستان برگزار شد.

حجت الاسلام سید ابوالفضل بوستانی بیان کرد: با اجرای این طرح از محل موقوفات منطبق و نیات خیرخواهانه واقفان نیک اندیش به دانش آموزان بی بضاعت کمک های مالی صورت پذیرفت.

وی افزود: آیین مهر تحصیلی با همکاری هیات امناء حرم مطهر حضرت میر علی بن الحسین(ع) لارستان در حرم مطهر این بقعه متبرکه برگزار شد و بسته های تحصیلی مجموعا به ارزش ۲۰ میلیون ریال به دانش آموزان اهدا گردید.

سرپرست اداره اوقاف لارستان اضافه کرد: پرداخت حقوق موقوفات، سبب اجرای نیات خیر واقفان می شود و از این طریق به بسیاری از افراد نیازمند جامعه می توان کمک کرد و همانند واقف در ثواب وقف سهیم شد.

وی ادامه داد: براساس طرح هدیه مهر تحصیلی که سازمان اوقاف وامورخیریه متولی آن است، دانش آموزان بی بضاعت، بسته هایی را که دارای لوازم التحریر است دریافت می کنند.

 

منبع: ایرنا

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۵:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین