جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

میثاق نامه ای از جنس سرمایه گذاری

 سید محمد احمدی در دیدار اعضای هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت فارس با وی که با حضور معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری و رییس سازمان صنعت، معدن…

 سید محمد احمدی در دیدار اعضای هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت فارس با وی که با حضور معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری و رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس انجام شد طی سخنانی اظهار

داشت: امروز بسیاری از کارهای فارس از گذشته بر روی زمین مانده و بسیاری از ظرفیت های آنهم تعطیل شده که باید به شکل جدی تری دنبال شود.
احمدی، بخش خصوصی را نقطه اتکا و تنها را نجات اقتصاد کشور دانست و اضافه کرد: بخش خصوصی از سرمایه، فکر و انگیزه لازم برخوردار است و قید و بندهایی که بخش های دولتی با آن مواجه هستند را ندارد.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در فارس، با اشاره به تحولات ایجاد شده در زمینه سرمایه گذاری در استان گفت: به منظور ایجاد تسهیل در روند سرمایه گذاری و اطمینان بخشی به بخش خصوصی برای حضور در استان فارس، برای نخستین بار در کشور یک میثاق نامه با هدف حمایت از سرمایه گذاران تهیه و به امضای نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، استاندار فارس، رییس مجمع نمایندگان فارس و رییس کل دادگستری فارس رسیده است.

وی تصریح کرد: تمام دستگاههای استان موظفند این میثاق نامه را در اختیار سرمایه گذار قرار دهند تا نسبت به سرمایه گذاری خود و حمایت هایی که از آنها می شود اطمینان داشته باشند. استاندار فارس از فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران بخش خصوصی خواست تا راهکارها و پیشنهادهای خود برای ایجاد سهولت در سرمایه گذاری را ارائه دهند. احمدی افزود: بسیاری از نامه هایی که از استان به وزارتخانه ها ارسال شده است، مفاد آنها از سوی دولت به مصوبه ای در جهت حل مشکلات کشور تبدیل شده است.

میلادلارستان: شایسته و لازم است مسئولان لارستان و خصوصا فرمانداری ویژه لارستان؛ اداره صنعت-معدن تجارت- اداره بازرگانی – جهاد کشاورزی و سایر ارگان هایی که به نحوی با سرمایه گذاران در ارتباطند با در اختیار گذاشتن میثاق نامه مذکور به سرمایه گذاران در گسترش فرهنگ توسعه صنعتی و سرمایه گذاری سالم بخش خصوصی در لارستان بزرگ و کل جنوب کشور بکوشند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۳:۳۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین