یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 4 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

برخورداری لارستان ازپتانسیل بالای مشترکین تجاری

مدیر توزیع برق شهرستان لارستان بیان داشت : آموزش و فرهنگ سازی در رابطه با نحوه مصرف انرژی درواقع نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود که اگرچه زمان بر است…

مدیر توزیع برق شهرستان لارستان بیان داشت : آموزش و فرهنگ سازی در رابطه با نحوه مصرف انرژی درواقع نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود که اگرچه زمان بر است اما درصورت شکل گیری ، به روندی پایدار و غیر قابل تغییر تبدیل خواهد شد.

امین دامن کشان در همایش آموزشی بهینه سازی مصرف انرژی گفت : سرانه مصرف انرژی هر مشترک ایرانی بدلیل وجود یارانه های دولتی در بخش انرژی و در نتیجه ارزان بودن آن چند برابر سرانه مصرف مشترکین در سایرنقاط دنیا ست.

این مقام مسئول یادآور شد : شهرستان لارستان ازپتانسیل بالای مشترکین تجاری برخوردار می باشد که این تعداد مشترکین سهم قابل توجهی از انرژی مصرفی شهرستان را بخود اختصاص می دهند.

دامن کشان تصریح کرد : برگزاری اینگونه سمینار های آموزشی می تواند بعنوان عنصراصلی در بخش مدیریت مصرف قلمداد گردد .

در ادامه این همایش مدیردفتر مدیریت مصرف وکاهش تلفات شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اظهار داشت : تامین انرژی الکتریکی به منظور رسیدن به رشد اقتصادی مطلوب، نیازمند برنامه ریزی اساسی و سرمایه گذاری در این حیطه است .

شاهرخ آزرم یکی از راه های تامین انرژی مورد نظر را ارائه راهکار های بهینه سازی مصرف انرژی در بخش های مختلف مصرفی عنوان کرد و گفت : با کاهش مصرف انرژی از سرمایه گذاری مجدد و صرف هزینه های اضافی پیشگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: سرمایه گذاری دربخش آموزش و فرهنگ سازی درطولانی مدت هزینه هایی اقتصادی را کاهش می دهد .

 

منبع: ایرنا

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۸:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین