پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد لارستان:

موازی‌کاری مهم‌ترین مانع در دستیابی به اهداف فعالیت‌های فرهنگی است

میلاد لارستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد لارستان با بیان اینکه موازی‌کاری مهم‌ترین مانع در دستیابی به اهداف فعالیت‌های فرهنگی است، گفت: موازی‌کاری در نهادهای فرهنگی باعث صرف هزینه و وقت بسیار بدون دستیابی به خروجی مطلوب و معقول است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد لارستان با بیان اینکه موازی‌کاری مهم‌ترین مانع در دستیابی به اهداف فعالیت‌های فرهنگی است، گفت: موازی‌کاری در نهادهای فرهنگی باعث صرف هزینه و وقت بسیار بدون دستیابی به خروجی مطلوب و معقول است.

به گزارش میلاد لارستان، روسای دانشگاه آزاد اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان عصر امروز به‌منظور همگرایی و تقویت روابط فرهنگی بین این دو نهاد، با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این نشست که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برگزار شد، رئیس این دانشگاه با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی لارستان دارای سوابق درخشانی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی نه‌تنها در شهر لار بلکه در کل منطقه جنوب فارس است، اظهار داشت: مجموعه مدیریتی و کادر فرهنگی این دانشگاه بسیار مشتاق است که فراتر از این سابقه به تمام شاخص‌های مطلوب یک واحد دانشگاهی در امر فرهنگ دست یابد.

مهدی مهدی‌زاده با تأکید بر همکاری متقابل نهادهای فرهنگی به‌ویژه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، افزود: فعالیت‌های صورت گرفته در دو سال اخیر توسط اداره فرهنگ و ارشاد بسیار مطلوب بوده و توانسته است سهم بسزایی در ایجاد نشاط اجتماعی داشته باشد.

وی همچنین به‌منظور ایجاد برنامه‌های نظام‌مند خواستار تشکیل کارگروه تخصصی فرهنگی و هنری با اختیارات لازم برای همکاری متقابل را با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان شد.

در ادامه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان با اشاره به آسیب‌های فرهنگی در جامعه، گفت: بیشترین آسیب نهادهای فرهنگی، بحث موازی‌کاری بوده که نتیجه آن بیش از هر چیز دیگر صرف هزینه و وقت بدون دستیابی به خروجی مطلوب و معقول است.

سید علی‌اصغر رفعت‌حقیقی با ابراز امیدواری نسبت به کاهش آسیب‌ها و مشکلات با تشکیل نشست‌های مشترک مسئولان فرهنگی، افزود: در شورای فرهنگ عمومی نخستین هدف و خواسته ما تعامل بیشتر نهادهای مرتبط با امور فرهنگی بدون تداخل در برنامه‌ها است.

وی بیان کرد: نخستین جلسه رسمی در سال جاری با دانشگاه که یکی از قدیمی‌ترین نهادهای فرهنگی شهرستان لارستان است و جدای از موقعیت علمی، طلایه‌دار فعالیت‌های فرهنگی محسوب می‌شود برگزار شد و امید می‌رود که نتایج مطلوبی در پی داشته باشد.

حجت‌الاسلام عباس عباسی رئیس دفتر فرهنگ (قرآن و عترت) دانشگاه آزاد اسلامی لارستان نیز با اعلام گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه فرهنگ و هنر این دانشگاه، گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان بهترین نیروی انسانی جوان و آماده فعالیت در زمینه‌های هنری را در اختیار داریم و برای شکل‌دهی فعالیت‌های هنری در سطح حرفه‌ای آمادگی کامل خود را برای همکاری با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان و انجمن‌های تابع این اداره اعلام می‌کنیم.

در پایان حبیب مقیمی و سید هادی عبدالرحیم‌زاده از طرف اداره فرهنگ و ارشاد لارستان و نجیب‌زاده و عباسی از طرف دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان به‌عنوان اعضای کارگروه تخصصی فرهنگ و هنر از سوی روسای این دو نهاد مشخص شدند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین