مسأله چهاربانده كردن راههاي شيراز – لار – بندرعباس كه به عنوان يك طرح ملي مطرح است مدت مديدي است در جا ميزند كه بايد گامي مثبت و سريع برداشت….
مسأله چهاربانده كردن راههاي شيراز – لار – بندرعباس كه به عنوان يك طرح ملي مطرح است مدت مديدي است در جا ميزند كه بايد گامي مثبت و سريع برداشت. آقاي فرماندار با كمال دلسوزي در اين كه در جريان راه ما عقب
افتادهايم، مسائلي را با معاون وزير مطرح كرد راستي چرا؟ از ناحيه جهرم به طرف لار حدود ۴۵ كيلومتر چهاربانده شده اما از طرف لار به طرف شيراز تنها ۱۵ كيلومتر و اخيراً هم ۱۰ كيلومتر آغاز به كار كرده كه معلوم نيست تا كي به اتمام برسد!
به هر حال از طريق جهرم حدود ۶۰ كيلومتر مانده و از طريق لارستان حدود ۱۴۰ كيلومتر جمعاً تا لار ۲۰۰ كيلومتر باقي مانده از آن طرف مسير پررفت و آمد لار – بندرعباس از ناحيه لارستان بيحركت مانده، چرا مسئولين اجرايي بويژه مهندس نصر كه دلسوزي او نيز مورد پذيرش ماست، در اين مسيرهاي پراهميت وقعي نمينهند و در بعضي مسيرهاي بياهميت هزينههاي سرسامآوري را خرج ميكنند. اميد است مسئولين اجرايي در انجام مسيرهاي مهم كه تعداد زيادي مسافر در آمد و رفتند و چهاربانده كردن آن راهها عاملي براي رشد و توسعه اقتصادي منطقه و وسيلهاي جهت آسايش مسافران و جلوگيري از خطرات جاني است، تسريع نمايند.
سردبیر