دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

حمله آمریکا و انگلیس به یمن از عجایب روزگار است/مردم ایران نظام خود را دوست دارند

امام جمعه لار با اشاره به حمله اخیر آمریکا و انگلیس به چندین نقطه کشور یمن، گفت: جالب است، این کشورها بجای آنکه جلوی جنایات اسرائیل را بگیرند، علیه یمن…

امام جمعه لار با اشاره به حمله اخیر آمریکا و انگلیس به چندین نقطه کشور یمن، گفت: جالب است، این کشورها بجای آنکه جلوی جنایات اسرائیل را بگیرند، علیه یمن در شورای امنیت قطعنامه صادر کردند و به این کشور حمله کردند که این از عجایب روزگار است.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمختار موسوی‌خرم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با اشاره به اینکه دشمن تمام توان خود را برای رودررو قرار دادن نظام اسلامی و مردم بکار گرفته است تا با ابزارهایی که دارد بدنبال القا این موضوع است که مردم با صندوق‌های رأی قهر کرده‌اند، اظهار کرد: مهمترین ترفندهای رسانه‌های استکباری برای کاهش مشارکت عمومی در انتخابات استفاده‌ کرده‌اند شامل؛ برجسته‌سازی کلید واژه تحریم انتخابات، القاء دروغین مهندسی انتخابات، نشان دادن دلخوری مردم از عملکرد مسئولان را مساوی با قهرمردم از نظام، تسری ناکارآمدی و ضعف مسئولان مختلف به ضعف و ناکارآمدی نظام اسلامی، عملیات سنگین رسانه‌ای برای تعدیل کاهش مشارکت به رفراندوم مردم علیه نظام، برنامه‌ریزی برای ناامن‌سازی و التهاب‌آفرینی در مناطق اقتصادی و جمعیتی برای بحرانی جلوه دادن کشور، تلاش برای هراس‌افکنی از به قدرت رسیدن نیروهای انقلابی و القا تصویر سخت و ناکارآمد از کاندیداهای انقلابی، انتشار و بازنشر سریع و پرحجم نظرسنجی‌های جهت‌دار، به چالش کشیدن فرآیند انتخابات با تمرکز به تهاجم بر شورای نگهبان و غیره می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از عملکرد برخی مسئولان دل‌خور هستیم و بارها در خطبه‌های نماز جمعه بعضی از مسائل مطرح شده است، افزود: باید مواظب باشیم کم‌کاری برخی مسئولان، دشمن برای ما به معنی قهر مردم از نظام ترجمه نکند.

امام جمعه لار با تأکید بر اینکه مردم ایران نظام خود را دوست دارند و در مناسبت‌های مختلفی نظیر روز قدس، روز ۲۲ بهمن و غیره که مخصوص نظام است، ارادت خود را نشان داده‌اند، تصریح کرد: در همه این مناسبت‌ها همه مردم با سلائق مختلف می‌آیند اما دلخوری خودشان را هم دارند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اذعان به اینکه رسانه BBC سابقه طولانی در القاء موارد فوق بخصوص برجسته‌سازی ناکارآمدی نظام دارد، خاطر نشان کرد: نظامی‌ که ۴۴ سال در مقابل استکبارجهانی با همه ظرفیت‌های آنان که اگر یکی از این ترفندها علیه قوی‌ترین نظام‌های دنیا بکار می‌برد، آن را ساقط می‌کردند.

وی با بیان اینکه ادعیه‌‌های مختلفی در ماه رجب وارد شده و این ماه، ماه امید است و برای گناهکاران کلید واژه امیدآفرین است، ادامه داد: ماه رجب، ماه پناهندگی به خداست و باید از برکات و ادعیه این ماه استفاده کنیم و آن را مقدمه ورود به ماه پربرکت رمضان قرار دهیم.

امام جمعه لار با اشاره به درپیش بودن اعمال اعتکاف، خواستار بهره‌مندی از این فرصت برای جوانان شد و افزود: فرصت اعتکاف، موقعیت مناسبی برای دوری از مشغله‌های دنیایی و فکر کردن و خلوت‌کردن با خدای متعال است.

حجت‌الاسلام‌ موسوی‌خرم، اعتکاف را یکی از مردمی‌ترین مراسم‌ها برشمرد و یادآور شد: در لارستان توسط مسئولان درخصوص اعتکاف برنامه‌ریزی شده و نیاز به حمایت مردم است.

وی با گرامیداشت میلاد امام باقر(ع) و تسلیت شهادت امام هادی(ع)، با اشاره به اینکه دو نهضت مهم توسط این ائمه بزرگوار ایجاد شده است، تصریح کرد: نهضت اول، مبارزه با تحریف با معارف احکام و اسلام و مصونیت از اسلام که توسط حاکمان جور مدیریت می‌شد و نهضت دیگر، تربیت شاگردان و ایجاد تشکل و شبکه جهت ادامه مسیر اهل بیت است.

امام جمعه لار با بیان اینکه در سال جاری، سال کم‌بارشی داشته‌ایم و لازم است در ایام ماه رجب از خداوند متعال بخواهیم باران رحمت خودش را بر ما نازل کند، عنوان کرد: دعای نوزدهم صحیفه سجادیه مربوط به نزول باران است.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به حمله اخیر آمریکا و انگلیس به چندین نقطه کشور یمن، اضافه کرد: جالب است، این کشورها بجای آنکه جلوی جنایات اسرائیل را بگیرند، علیه یمن در شورای امنیت قطعنامه صادر کردند و به این کشور حمله کردند که این از عجایب روزگار است.

وی با طرح این ضرب‌المثل فارسی مبنی اینکه «سنگ را بسته‌اند و سگ را رها کرده‌اند»، عملکرد آمریکا به این ضرب‌المثل برمی‌گردد، گفت: آمریکا، اسرائیل را که همان سگ است رها کرده و به سمت ملت‌ها فرستاده است.

امام جمعه لار با ابراز خرسندی از طرح شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی در دادگاه لاهه به خاطر نسل‌کشی، تصریح کرد: یکی از اهداف حمله آمریکا به یمن، با هدف انحراف افکار عمومی از سمت دادگاه رژیم صهیونیستی به سمت حمله به یمن بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۶:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “حمله آمریکا و انگلیس به یمن از عجایب روزگار است/مردم ایران نظام خود را دوست دارند”

  1. ناشناس گفت:

    باسلام، اقاي امام جمعه ايا خبر داريد بعضي از كارمندان شهرداري چه بلايي سر مرده در مي ارند؟!اياخبر داريد كارمندان شهرداري لار چقدر مردم بيچاره اذيت ميكنند و مي گويند هرجا ميخواهي برو. والله مردم خسته شدند و بهرجا ميرويم كسي به دادمان نميرسد

  2. ناشناس گفت:

    جناب اقاي موسوي امام جمعه روز قدس و٢٢بهمن وانتخابات همه بجاي خودش ، مردم گرفتار ادارات هستند. لطفا به داد مردم برسيد كارمندان شهرداري واداره ثبت پدر ما دراورده وبعضي از كارمندان شهرداري علنا ميگويند نمي كنيم وهرجا ميخواهي برو

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین