پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 53 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

تقدیر آیت‌الله نوری همدانی از مهمان‌نوازی مردم لارستان

آیت‌الله نوری همدانی در پیامی از میزبانی سپاه فجر و استقبال مردم لارستان تقدیر و تشکر کرد. آیت‌الله نوری همدانی در پیامی از میزبانی سپاه فجر و مهمان‌نوازی و استقبال…

آیت‌الله نوری همدانی در پیامی از میزبانی سپاه فجر و استقبال مردم لارستان تقدیر و تشکر کرد. آیت‌الله نوری همدانی در پیامی از میزبانی سپاه فجر و مهمان‌نوازی و استقبال مردم فارس در سفر سه‌روزه‌ خود به این استان تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده است: از این‌که با اجابت دعوت نماینده‌ محترم ولی‌فقیه و امام‌جمعه شیراز و ائمه جمعه معظم لار و گراش و خنج و استاندار فارس و فرمانده سپاه فجر توفیق دیدار اهالی غیور، شجاع و متعهد و ولایتمدار خطه‌ لارستان برای این‌جانب حاصل شد، خداوند متعال را شاکرم و از مراحم و محبت‌های تمام اقشار تشیع و تسنن به‌ویژه علما و جوانان و نخبگان آن سامان متشکرم.

در این پیام تصریح شده است: الحمدالله حضور چشمگیر تمام طبقات مردمی در مجامع و مراکزی که به وجود آمد نمونه‌ای از حضور همگان در صحنه‌های مربوط به‌نظام اسلامی و طرح مطالب و تذکراتی که همگی بر محور برکات انقلاب اسلامی و اقتدار و عزت نظام بود شاهد بسیار روشنی بر وحدت و اتحاد شیعه و سنی و بیداری و پایداری در برابر دشمنان اسلام است.

در بخش پایانی این پیام اضافه شده است: از متصدیان صداوسیما که در پخش مطالب کوشش فراوانی به‌کار بردند متشکرم و همگان را به خداوند متعال می‌سپارم.

منبع: خبرگزاری فارس

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین