یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17
با حضور بر مزار شهدای گمنام:

سالروز تاسيس دانشگاه آزاد اسلامي در لارستان گرامی داشته شد

هيات رئيسه، اساتيد، كاركنان و دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي لارستان با راهپيمايي از مسيرهاي تعيين شده و حضور بر قبور مطهر دو تن از  شهدای جاويد الاثر آرميده در واحد…

هيات رئيسه، اساتيد، كاركنان و دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي لارستان با راهپيمايي از مسيرهاي تعيين شده و حضور بر قبور مطهر دو تن از  شهدای جاويد الاثر آرميده در واحد ، ۳۱ ارديبهشت سالروز تاسيس دانشگاه آزاد اسلامي را گرامي داشتند.

IMG_001

به گزارش میلادلارستان و به نقل از خبرگزاري آنا، دكتر  مهدي زاده سرپرست واحد در این باره اظهار داشت:  امروز دانشگاه آزاد اسلامي شجره طيبه اي است كه همه ما  از نعمات و بركات اين مجموعه عظيم همه بهره مند مي گرديم.

IMG_003وي افزود: وجود اين همه پيشرفت مديون مديران انديشمند و متفكر در راس دانشگاه ، اساتيد برجسته، دانشجويان خلاق و كاركنان دلسوزي است كه در اين دانشگاه عظيم حضوردارند. مهدی زاده خاطر نشان ساخت: همه ما در راستاي اهداف بلند و ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامي كه پرورش جوانان خلاق، متخصص و متعهد به نظام مقدس جمهوري اسلامي است،  گام برمي داريم

IMG_004
در پايان راهپيمايي  شركت كنندگان با حضور بر قبور مطهر دو تن از شهداي گمنام آرميده در دانشگاه آزاد اسلامي لارستان و قرائت فاتحه با آرمان هاي شهدا  و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تجديد پيمان نمودند . در خاتمه از حوزه دانشجويي فرهنگي واحد  به قيد قرعه به ۱۰۰ نفر از شركت كنندگان جوايزي اهدا گرديد.

IMG_002

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین