یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
به مناسبت نیمه شعبان صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه «اقتصاد مقاومتی» در امامزاده میرعلی(ع) لارستان+عکس

میلاد لارستان: امشب طی آئین باشکوهی با حضور مسئولان محلی و زائرین امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) نمایشگاه «اقتصاد مقاومتی» افتتاح شد.

امشب طی آئین باشکوهی با حضور مسئولان محلی و زائرین امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) نمایشگاه «اقتصاد مقاومتی» افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ شامگاه گذشته (جمعه) پس از نماز مغرب و عشاء در آستانه نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) طی آئین باشکوهی با حضور مسئولین محلی و اقشار مختلف مردم ولایتمدار و متدین لارستان و نمایشگاه «اقتصاد مقاومتی» در صحن و بارگاه نورانی امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) این شهرستان افتتاح شد.

در حاشیه این مراسم، سیدیعقوب مصطفوی مدیر آستان مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد حضرت ولی عصر(عج) و با اشاره به اینکه مناسبت های دینی و مذهبی فرصت مناسبی برای آگاهی دهی و اطلاع رسانی است، اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دین، سیاست، اقتصاد، فرهنگ و غیره با یکدیگر ممزوج شده و مکمل یکدیگر است.

وی با بیان اینکه بنا به فرمایشات مکرر مقام معظم رهبری در خصوص توجه ویژه به بحث اقتصاد مقاومتی و تکاء به نیرو و تولید داخلی، با برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شد تا در آستانه میلاد حضرت حجت(عج) نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در صحن و بارگاه نورانی امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) دائر شود، افزود: یکی از اهداف انتخاب این موقع از سال در برپایی این نمایشگاه، حضور بیشتر و پررنگ تر مردم و زائرین در حرم مطهر است.

مدیر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان از اهداف دیگر برپایی این نمایشگاه را آشنایی مردم با مفهوم اقتصاد مقاومتی، نمایش دستاوردها، پیشنهاد بسته های سرمایه گذاری در لارستان به علاقمندان سرمایه گذاری در زمینه های تولید داخلی و همچنین معرفی پتانسیل های منطقه لارستان برشمرد و تصریح کرد: در این نمایشگاه با توجه به امکانات و فضای موجود تعداد ۱۰ غرفه در صحن این امامزاده واجب التعظیم تعبیه شده است.

مصطفوی بیان کرد: تعداد پنج غرفه به غرفه های فرهنگی، مذهبی و ترویج مهدویت اختصاص یافته و پنج غرفه دیگر در اختیار ادارات صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، جهاد کشاورزی، دانشکده علوم پزشکی و سپاه پاسداران لارستان که از ادارات دخیل در امر اقتصاد مقاومتی هستند، اختصاص یافته است.

وی با دعوت از همشهریان برای بازدید از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، ادامه داد: این نمایشگاه از امشب تا یکشنبه شب از نماز مغرب و عشاء تا ساعت ۲۴ بامداد آماده بازدید علاقمندان است.

مدیر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان، افزود: همه مردم کشورمان می بایست برای رهایی کشور از مشکلات اقتصادی از تولیدات داخلی حمایت کنند تا زمینه اشتغال جوانان و استقلال کشور از بیگانگان فراهم شود.

وی در پایان اضافه کرد: شبنه شب، از ساعت ۱ بامداد مراسم احیاء نیمه شعبان در جوار مرقد منور امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان برگزار می شود.

larestan

larestan (1)

larestan (2)

larestan (3)

larestan (4)

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۵:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین