جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

جناب معاون اقتصادی استاندار؛ پروژه های اقتصادی نیازمند سرمایه گذار را معرفی نمایید

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: اولویت کشور و همچنین استان فارس در فضای پس از برجام جذب سرمایه گذاری خارجی است و از متقاضیان سرمایه…

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: اولویت کشور و همچنین استان فارس در فضای پس از برجام جذب سرمایه گذاری خارجی است و از متقاضیان سرمایه گذاری در استان استقبال می کنیم.

 يداله رحماني در ديدار با مديرعامل شركت ساخت و سرمايه گذاري “ساپ زت” چين  با اشاره به اين كه از لحاظ توريسم سلامت اين استان جزء استان هاي برتر كشور به شمار می رود به پتانسیل های موجود فارس در اینباره اشاره کرد. رحماني افزود: استان فارس در زمينه توليد محصولات كشاورزي رتبه اول كشور را در اختيار دارد؛ اما به دليل محدوديت هايي كه به دليل خشكسالي ۱۰ ساله در بخش آب استان وجود دارد، به دنبال توسعه سطحي نيستيم و گسترش كشت هاي گلخانه اي و آبياري تحت فشار را مد نظر قرار داده ايم.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري فارس گفت: منطقه ويژه صنايع انرژي بر نيز در جنوب استان و در شهرستان لامرد قرار دارد كه به منظور سرمايه گذاري در بخش انرژي مانند نفت، گاز و پتروشيمي با توجه به زيرساخت هاي اين منطقه و همچنين وجود ميادين منحصر به فرد نفت و گاز در استان، موقعيت ويژه اي دارد.

رحماني تاكيد كرد: با توجه به ظرفيت هاي استان فارس در حوزه هاي مختلف حدود ۷۵ بسته سرمايه گذاري به ويژه در حوزه صنعت و نفت و گاز آماده شده است كه در اختيار سرمايه گذاران قرار مي گيرد.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از روابط عمومی استانداری فارس، در اين جلسه آقاي جان مديرعامل شركت ساپ زت آمادگي شركتش را براي سرمايه گذاري در پروژه هاي بخش نفت و گاز به ويژه واحدهاي پتروشيمي در استان فارس به روش فاينانس اعلام كرد.

میلادلارستان: وجود حدود ۷۵ پروژه که اکثریت در حوزه نفت و گاز است خود امیدی برای توسعه کل استان می تواند به شمار آید. اما سوال مهم اینجاست که چند تا از این پروژه ها  جنوب فارس و لارستان بزرگ شامل خنج، گراش، اوز، لار، بیرم، جویم، بنارویه، دهکویه، کورده، ….. می شود. شایسته است مسئولان اقتصادی استان این بسته ها را معرفی کنند. حتی شاید سرمایه گذاران داخلی نیز رغبت به سرمایه گذاری گردند. آقای رحمانی پروژه های حوزه نفت و گاز منطقه لارستان چیست؟

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین