چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 28 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4
نماینده وزارت امور خارجه در لارستان خواستار شد

توجه بیشتر مسئولان به لارستان به دلیل ارزآوری برای کشور

میلاد لارستان: مسئول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان از مسئولین استان و کشور خواست با توجه به ارزآوری منطقه لارستان برای کشور، نسبت به این شهرستان توجه ویژه ای داشته باشند.

مسئول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان از مسئولین استان و کشور خواست با توجه به ارزآوری منطقه لارستان برای کشور، نسبت به این شهرستان توجه ویژه ای داشته باشند.

به گزارش میلاد لارستان؛ عباس کاشفی‌آشتیانی در نشست مشترک مسئولان این شهرستان با معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل پست ایران با بیان اینکه مصوبه منطقه ویژه اقتصادی لارستان که از مصوبات پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به این منطقه در سال ۱۳۸۷ است که هنوز عملیاتی نشده است، اظهار داشت: اجرایی شدن این طرح ملی در لارستان می تواند نقش موثری در افزایش جذب سرمایه گذاری داشته باشد.

وی با اشاره به فاصله کوتاه لارستان تا بندرعباس و همچنین تعدد پروازهای خارجی از فرودگاه لارستان، افزود: لارستان با توجه به پتانسیل ها می تواند نقش اساسی در صادرات و واردات کالا ایفا کند.

کاشفی‌آشتیانی با تأکید بر اینکه مسئولین با توجه به ارزآوری منطقه لارستان برای کشور می بایست نسبت به این شهرستان توجه ویژه ای داشته باشند، ادامه داد: بخش زیادی از بیمارستانها، مدارس، فرودگاه و غیره توسط خیرین ساخته شده است که در کنار آن مردم از دولت انتظار توجه بیشتر به این شهرستان و مشارکت در انجام پروژه ها با خیرین را دارند.

وی با ابراز خرسندی از ایجاد نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان، افزود: روزانه جمعیت زیادی از جنوب استانهای فارس و هرمزگان از خدمات این دفتر بهره مند می شوند.

مسئول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان با اشاره به صدور ویزاهای سه ماهه جهت مسافران فرودگاه این شهرستان، گفت: وزارت امور خارجه می تواند می تواند در توسعه زیرساختها همکاری کند.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۸:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین